Županijska skupština Primorsko-goranske županije u četvrtak je jednoglasno zaključila da zahvat plutajućeg LNG terminala u Omišlju na otoku Krku, kako je prikazan u Studiji o utjecaju na okoliš, nije prihvatljiv te da županija podupire nastavak projekta kopnenoga LNG terminala za koje je već doneseno rješenje o prihvatljivosti zahvata za okoliš i izdana lokacijska dozvola
Prema usvojenim zaključcima, projekt koji je prikazan u ‘Studiji o utjecaju na okoliš izmjene zahvata prihvatnoga terminala za ukapljeni prirodni plin na otoku Krku uvođenjem faze plutajućega terminala za skladištenje i uplinjavanje ukapljenog prirodnog plina’ nije prihvatljiv za županiju jer ima negativne utjecaje na krajobraz, more i korištenje prostora te ne donosi koristi lokalnoj i regionalnoj zajednici.
Skupština je ovlastila predstavnicu Primorsko-goranske županije u Savjetodavnom stručnom povjerenstvu za ocjenu utjecaja na okoliš Koraljku Vahtar - Jurković da glasuje u skladu sa zaključcima Županijske skupštine. Uz to, skupština je poduprla sve strateške projekte Republike Hrvatske koji nemaju negativne utjecaje na okoliš i postojeće gospodarske aktivnosti, prije svega na turizam, te one koji trajno donose ekonomsku dobit lokalnoj i regionalnoj zajednici
Prema podatcima sa skupštine, izgradnja plutajućega LNG terminala obuhvaća tzv. FSRU brod (Floating storage regasification unit) namijenjen za prihvat brodova za prijevoz plina, odnosno brod za pretovar plina u spremnike, skladištenje, uplinjavanje i za isporuku u plinovodnu mrežu. Zahvat uključuje i pristan, pomoćne objekte i postrojenja te plinovod od broda do linije uklapanja s početnom točkom trase priključnoga plinovoda za kopneni terminal. Izgradnja plutajućega terminala trebala bi trajati 19 mjeseci, a nositelj projekta je tvrtka LNG Hrvatska.
Koji će brod biti postavljen još nije poznato, pa je u studiji navedeno da najmanji predviđeni brod ima kapacitet 160.00 prostornih metara, a najveći kapacitet od 265.000 prostornih metara plina te da će moći prihvatili najveće LNG brodove. Planira se 70 pristajanja LNG brodova na godinu, a za privez i pretovar jednog broda potrebno je 50 sati.
Studijom o utjecaju na okoliš, o kojoj su izlagali predstavnici izrađivača tvrtke Ekonerg, procijenjeno je da plutajući terminal neće imati negativan utjecaj na kvalitetu zraka i na ekološku mrežu te da je, s obzirom na buku, promet, bio-ekološke značajke, nastajanje otpada, klimatske promjene i rizike prihvatljiv uz primjenu propisanih mjera zaštite okoliša. Procijenjeno je da je prihvatljiv i s obzirom na društveno-gospodarski utjecaj. Jedino je utjecaj na vizualne kvalitete krajobraza ocijenjuje kao umjeren s područja Njivica i jak s područja Omišlja i to unatoč primjeni mogućih mjera zaštite.