Slovenski inženjer Marjan Pipenbaher koji je projektirao Pelješki most ima iza sebe više od 200 takvih projekata, a u razgovoru za Slovenski radio izjavio je povodom njegova otvaranja kako smatra da taj projekt spada u “svjetski rang” te da mu je predstavljao najveći izazov do sada
“Pelješki most spada među pet najvećih europskih mostova preko morskih zaljeva koji su sagrađeni na početku 21. stoljeća i spada u svjetski rang”, kazao je Pipenbaher i dodao da je u najveći izazov bilo projektiranje temelja s obzirom da je izložen vjetrovima i da se nalazi na seizmičkom području.
Po njegovim riječima, Pelješki most koji spaja jug Hrvatske s ostatkom države, važan je ne samo za Hrvatsku nego i za širi europski prostor.
U konačnici, to je i jedan od uvjeta za šengen, rekao je Pipenbacher.
Građevinske radove na Pelješkom mostu izvela je kineska tvrtka China Road and Bridge Corporation (CRBC), a Pipenbaher također ističe činjenicu da za vrijeme zahtjevne gradnje nitko nije poginuo.
"Nitko pri gradnji mosta nije umro, bile su samo dvije malo ozbiljnije nezgode, to je također vrlo važno istaknuti”, kazao je Pipenbaher za Slovenski radio.
25 godina čekanja