Prvi međunarodni projekt pod nazivom Hrana za dušu
Grundig najavljuje partnerstvo s neprofitnom organizacijom Hrana za dušu koju je utemeljio jedan od najpoznatijih svjetskih chefova, Massimo Bottura i svoje sudjelovanje u njegovom prvom međunarodnom projektu izvan Italije.
Grundig je globalni premium brend koji posvećuje iznimnu pozornost zaštiti okoliša i snažno podupire projekte koji imaju za cilj smanjenje bacanja hrane. Godišnje se u svijetu baca oko 1,3 milijarde tona hrane. Poznati po svojoj filozofiji 'Poštujmo hranu', u Grundigu vjeruju kako svatko može uživati u dobroj hrani i - poštovati hranu. Važnost održivog razvoja potaknula je kompaniju na stvaranje inovativnih kućanskih uređaja koji omogućuju da hrana dulje ostaje svježa, uz manju potrošnju energije.
Pod utjecajem ideja koje dijeli s neprofitnom udrugom Massima Botture Hrana za dušu, nastalo je partnerstvo koje ima za cilj podizanje svijesti o globalnom problemu bacanja hrane te poticanje ljudi na borbu protiv bacanja hrane u njihovim kuhinjama.
Tijekom održavanja Olimpijade u Rio de Janeiru, 9. kolovoza započinje radom 'Refettorio Gastromotiva', prvi međunarodni projekt Hrana za dušu izvan Italije. Uz Grundigovo pokroviteljstvo, 'Refettorio Gastromotiva' će sudjelovati u inicijativi o održivoj hrani Olimpijskog odbora u Riju i biti će opremljen inovativnim visokokvalitetnim Grundigovim uređajima koji omogućuju da hrana dulje ostaje svježa.
Jedinstveni projekt pučke kuhinje, u čijem kuharskom timu sudjeluju Massimo Bottura i drugi vodeći međunarodni chefovi započinje suradnju s Gastromotivom, brazilskom neprofitnom organizacijom koju je utemeljio David Hertz, i ima za cilj pomagati u prehrani socijalno najugroženijima.
Chefovi će pripremati ukusna i hranjiva jela od ostataka hrane iz Olimpijskog sela. Više od deset tisuća sportaša iz 205 zemalja tijekom igara konzumirati će oko 14 milijuna obroka, pri čemu će nastati nevelika količina ostataka hrane. 'Refettorio Gastromotiva' će iskoristiti više od 12 tona tih ostataka hrane iz Olimpijskog sela za pripremu 19.000 obroka.
Parcelu na kojoj je kuhinja sagrađena osigurao je grad Rio de Janeiro, interijer i namještaj besplatno su dizajnirali poznati brazilski umjetnici i dizajneri, među kojima Vik Muniz, Campana Brothers i Maneco Quinderé, dok je građevinski projekt vodio Metro Architecture. Oni su, zajedno s Grundigom i drugim partnerima, stavili na raspolaganje svoje resurse kako bi pomogli socijalno i financijski ugroženima.
'Refettorio Gastromotiva' će biti središte za projekte vezne za hranu i društvena zbivanja kojima se hrane i tijelo i duša. U njemu će se održavati radionice o hrani i zdravoj prehrani za obitelji, kuhare i ravnatelje škola, kao i radionice o potpunom iskorištavanju hrane.
'Grundig s iznimnim zadovoljstvom sudjeluje u tom jedinstvenom kulturnom projektu. Sinergija između Grundiga i projekta 'Food for Soul' temelji se na autentičnom poštovanju prema hrani, kako bismo bacali manje hrane i mogli prehraniti više ljudi.' Hakan Bulgurlu, direktor kompanije Arçelik
O organizaciji 'Food for Soul'
'Food for Soul' neprofitna je organizacija koju je utemeljio jedan od najpoznatijih svjetskih chefova, Massimo Bottura kako bi javnost potaknuo na borbu protiv bacanja hrane i razvoj društvenog blagostanja. Tijekom milanskog Expo-a 2015., u napuštenom kazalištu sagrađena je pučka kuhinja Refettorio Ambrosiano. U njoj je više od 60 chefova iz cijelog svijeta pripremalo hranu od ostataka hrane koji su nastali tijekom održavanja te izložbe. Refettorio Ambrosiano je i sada otvoren, a vodi ga Caritas Ambrosiana. U svibnju ove godine 'Food for Soul' je započeo suradnju s Antonianom Onlus kako bi podupirao rad pučke Menze Padre Ernesto u Bologni i pomogao povratku dostojanstva na stolove. 'Food for Soul' razvio se pod utjecajem umjetnosti, dizajna i osjećaja za lijepe stvari kako bi posjetitelje potaknuo na holistički pristup prema hrani za dušu i tijelo. Napomenimo još kako 'Food for Soul' nije dobrotvorni već kulturni projekt.
O Grundigu
Grundig je europski proizvođač kompletne game kućanskih uređaja, koji dizajnom, inovacijama, energetskom učinkovitošću i visokom kvalitetom proizvoda postavlja nove standarde. Bend je ostao vjeran svojim vrijednostima, uključujući njegovu njemačku tradiciju i prepoznatljivost na tržištu, jednostavan i elegantan dizajn, visoke standarde i kontrolu kvalitete. S portfeljom u kojemu ima više od 500 različitih proizvoda, u rasponu od ultra HD televizora, mobilnih audio uređaja, uređaja za oblikovanje kose, usisavača i kuhinjskih uređaja do pećnica, perilica za posuđe i rublje. Brend ima najbolja rješenja za svaku prostoriju modernog kućanstva. Za svoje proizvode Grundig je primio brojna priznanja, među kojima su nagrade za dizajn proizvoda Red Dot Design Award i Plus X Award te izvrsne ocjene njemačkog StiWa-e, vodećeg svjetskog instituta za testiranje kvalitete proizvoda, kao i britanskog Trusted Reviewsa, neovisne organizacije za testiranje kvalitete proizvoda. Grundig ima proizvodne pogone na više lokacija u Europi, a njegovi su proizvodi prisutni u više od 65 zemalja.
Više na www.grundig.com.