Kao što je prije nekoliko dana i obećao, Crytek je objavio prvi trailer za Crysis 3 koji prikazuje i dijelove gameplaya. Više od samog trailera zapanjuju najave iz Cryteka prema kojima postoji namjera da igra na konzolama ima aspekte DirectX-a 11 kojega PlayStation 3 i Xbox 360 konzole u teoriji nisu sposobne pokretati
Krajem prošloga tjedna službeno je najavljen treći Crysis, a objavljen je i teaser trailer kojim je najavljen – trailer. Da, znamo, nema previše smisla, ali eto, puni trailer je vani i izgleda... Pa, kao traileri za Crysis 2. Da, tu je famozni lik i strijela, novo oružje, no osim toga teško je razaznati nešto suviše smisleno kroz kaotične scene gameplaya;
Kao što smo već i pisali, Crysis 3 biti će, baš kao i Crysis 2, smješten u New York koji će ovaj puta ipak biti drastično drugačiji. NY se naime pretvorio u džunglu, a Prophet, čiju ulogu će igrači još jednom preuzeti, se vraća po osvetu.
Trailer nas, sigurno ste primijetili, nije previše impresionirao. No, impresioniraju najave iz Cryteka prema kojima bi Crysis 3 na konzolama mogao koristiti neke blagodati DirectX-a 11 iako ga teoretski PlayStation 3 i Xbox 360 nisu sposobni pogoniti. Naime, kao i u slučaju Crysisa 2, Crytek i ovaj puta želi da igra na sve tri platforme izgleda i funkcionira – jednako. No, kako se Crytek proklamira kao konstantni pomicatelj ljestvice za grafički prikaz, teško je očekivati neki veliki napredak u odnosu na Crysis 2 s obzirom na starost konzola. Dapače, i sami se vjerojatno sjećate da je Crysis 2 u mnogim aspektima grafički zaostajao za nekoliko godina starijim, prvim Crysisom upravo zbog toga što je igra debelo optimizirana za konzole.
U Cryteku tako, prema riječima Rasmusa Højengaarda, direktora kreativnoga razvoja u Cryteku, rade na različitim grafičkim rješenjima kako bi igra na konzolama bila temeljena na DirectX-u 9, a izgledala kao da je u pitanju DirectX 11. Iako su određeni razultati već postignuti, cijela stvar će za konzolaške verzije biti iskorištena samo u slučaju da neće biti (pre)velikog utjecaja na performanse.
Što se PC verzije tiče, Direct X 11 biti će implementiran od prvoga dana; 'Da, prilično sam siguran da ćemo odmah implementirati DirectX 11. Započeli smo praktički s objavom DirectX 11 patcha za Crysis 2 i iz toga smo izgradili tehnologiju koju imamo danas. Bili bi prilično glupi da ne kapitaliziramo koju već posjedujemo i koja je spremna da bude dostupna od prvoga dana.' – izjavio je Højengaard.
Natrag na konzole. Rasmus Højengaard potvrdio je da je igra zasad u razvoju provela oko godinu dana i da Crytek ima namjeru pokazati koliko se još može izvući iz konzola trenutne generacije; 'Uvijek je zanimljivo gurati stvari dalje kada postoji percepcija da je to nemoguće. I to je ono na čemu trenutno radimo.' – naglasio je i zaključio da će razvoj Crysisa 3 trajati kraće no razvoj prve i druge igre u franšizi s obzirom da team nije zaokupljen radom na novom engineu.
Igru možemo očekivati tokom 2013. godine i to na PC, PS3 i Xbox 360 platformama.