Ako ste se pitali kako će igre izgledati za par godina, vjerojatno ste to već vidjeli - u filmovima
Neki od nas sjećaju se kao da je bilo jučer - nova generacija konzola unjela je kompletno renoviran način na koji gameri gledaju grafiku. Novi naslovi dogurali su standarde na kompletno drugu razinu. I tako danas, u vrijeme kada proizvođači konzola već govore o novim generacijama svojih uređaja polako razmišljamo o tome kako će izledati budućnost.
Pa, prema riječima suosnivača Geometricsa dr. Chrisa Dorana - iduća generacija konzola mogla bi imati shadere i grafiku kakvu smo vidjeli u James Cameronovom megahitu Avatar. Geometricsi su autori middleware lighting enginea Elnighten - korištenog u Battlefieldu 3 i Need for Speed: The Run. Jedini inhibitor radikalnog napretka trenutno je hardver. Međutim, čak i proizvođači hardvera tvrde kako će iduća generacija konzola bez problema moći postići grafičke pothvate o kojima trenutni gameri mogu samo sanjati. AMD, konkretno, stoji uz Geometrics po pitanju predikcija.
Jedino što nas kopka je, doduše, to koliko će proizvodnja fotorealističkih super-igara koštati. Cijena softvera jamačno će "scaleati" zajedno sa kvalitetom grafike. Više razlučivosti tekstura tražiti će nove medije sa većim kapacitetom. U konačnici, novi val fotorealističnih "avatarolikih" naslova donjeti će više od povišenja standarda u gamingu. Bitno će biti napraviti sustav izrade naslova koji uz manje truda postiže bolje rezultate. To će se, nadamo se, odraziti na najbitniji dio priče a to je - cijena koju plaćamo kako bismo te igre uopće i zaigrali.