Rampa za garažu u Varšavskoj može služiti samo kao sanjkalište; prolaza od ulaza u garažu do same garaže ne može biti dok se ne riješe svi pravno imovinski sporovi, što bi moglo trajati četiri do pet godina', rekla je na današnjoj presici u Varšavskoj odvjetnica vlasnika prostora u zgradi u Varšavskoj na broju 6
Naime, Horvatinčićecva podzemna garaža bit će ispod centra koji gradi na Cvjetnom trgu, no ulaz bi bio u Varšavskoj ulici, što sa 12 milijuna kuna financira Grad Zagreb. Da bi automobili došli do garaže, u projektu je predviđen podzemni prolaz ispod zgrade u Varšavskoj šest. Nju je Horvatinčić dijelom otkupio te mu se na toj adresi nalaze i prostorije tvrtke. No podrumski prostor i dalje nije njegov.
'Dok se taj spor ne riješi, izgradnja ulazno-izlazne rampe u Varšavskoj nema smisla', rekla je odvjetnica Zvjezdana Znidarčić Begović
Grad ne može dati dozvolu za izgradnju poveznice između rampe i garaže. U tijeku je žalbeni postupak na Ministarstvu pravosuđa. 'Imovinski odnosi nisu riješeni. Ne može Hoto kopati ispod zgrade dok to ne bude gotovo', pojasnio je Tomislav Tomašević iz Zelene akcije.
Teodor Celakoski iz Prava na grad cijeli je projekt ocijenio kao nemoguć. 'To je nasilan projekt, a problemi se rješavaju u hodu pošto-poto. Pokušavaju sve na silu promijeniti', rekao je i zaključio da je projekt 'diletantski i nesposobnjakovićki'.
Organizatori otpora izgradnji rampe u Varšavskoj osvrnuli su se i na izjave Hoto Grupe u Gradu. Tvrde da obmanjuju javnost tvrdnjama da će zaustavljanjem gradnje u Varšavskoj propasti cijeli projekt Cvjetni prolaz, Hoto Gupa i da će tisuće zaposlenih ostati bez posla.
'Mi ne osporavamo cijeli projekt, samo oduzimanje pješačke zone za rampu', pojasnio je Celakoski. Istaknuo je da će Horvatinčić za projekt Cvjetni prolaz platiti 86 milijuna kuna poreza na dobit. Ako je porez 20 posto, to znači da će Horvatinčić zaraditi 40 milijuna eura čistog profita. 'Tu se ne radi o tome hoće li propasti projekt ili ne, nego hoće li ekstra dobit biti nešto manja', pojašnjava Celakoski.