REAGIRALE I B.A.B.E.

Sarnavka 'oprala' Vigilare i Shooster

12.09.2014 u 10:37

Bionic
Reading

Sanja Sarnavka iz udruge B.a.B.e reagirala je na svađu između udruge Vigilare i Shoostera oko reklame u kojoj je korištena i seksualna igračka – lutka na napuhavanje

'Reklama je blesava, a još je besmisleniji podilazeći odgovor upućen udruzi Vigilare. Shooster se pravda time da baš potiče heteroseksualne veze, kao što to čini i Vigilare!', kazala je Sarnavka za tportal. Zbog toga je izrazila nadu da će gej populacija prestati kupovati Shoosterove cipele. Što se tiče same reklame, kaže, poruka je besmislena kao u većini reklama – 'ako imaš Shoosterove cipele, ne prazniš se u lutku za napuhavanje nego imaš zgodnu djevojku'.

'Moš' misliti! Naravno, reklama se obraća samo muškarcima, što je tipično za naše prostore, iako cipele nosimo svi - i žene i djeca te gej, heteroseksualne, aseksualne i biseksualne osobe', napominje Sarnavka. Vigilare, prema njezinom mišljenju, moralizira i javlja se iz krivih pobuda. 'Njima smeta eksplicitna seksualnost, a ne glupa poruka reklame koja se obraća samo muškarcima. Seksualnost je za mrak bračnih heteroseksualnih soba, a ne za plakate. Tako katolički dirljivo!', sarkastična je Sarnavka.

Objašnjava da su B.a.B.e. koristile lutke za napuhavanje u kampanji protiv silovanja. 'Silovateljima smo savjetovale korištenje lutaka umjesto nasrtanja na djevojke i žene. Ne treba nastavljati raspravu jer od nje profitiraju samo reklamna agencija i Vigilare. A Shooster treba upozoriti da pažljivo bira tko će mu raditi kampanje i kome će se reklame sve obraćati, poručila je Sarnavka.