SDP ne smatra da je prekršio zakon videouratkom 'Potpiši za zdravstvo' koji vrti po Facebooku i You Tubeu jer spomenute platforme nisu uvrštene u registar elektroničkih publikacija ili kraće rečeno nisu mediji. Barem ne u Hrvatskoj. Prema zakonu o političkim strankama nije dozvoljeno reklamirati se u medijima izvan vremena predizborne kampanje, ali je SDP očito pronašao rupu u zakonu
Prema Zakonu o elektroničkim medijima u elektroničke medije ubrajaju se: audiovizualni programi, radijski programi i elektroničke publikacije.
A kako nam je u pismenom odgovoru objasnila glasnogovornica SDP-a Danica Juričić SpasovićZakon definira da svaka elektronička publikacija mora biti upisana u registar elektroničkih publikacija naglašavajući da u registru nije naveden ni Facebook, ni Youtube – što se može utvrditi uvidom u Knjigu pružatelja elektroničkih publikacija na koju se poziva i Agencija za elektroničke medije. Video je napravljen u produkciji SDP-a i dio je peticije, o čemu je tportal također pisao, podrške Ministarstvu zdravlja za zadržavanje javnog zdravstva dostupnog svima.