Nezadovoljni digitalnim aplikacijama za upoznavanje, mladi španjolski samci slijede novi trend koji je pokrenuo TikTok, u kojem je ananas postao nezaobilani alat
Posljednjih su dana mnoge samce Španjolce privukle su prodavaonice lanca supermarketa Mercadona između 19 i 20 sati tvrdnjama da tada mogu pronaći romantiku, osobito ako stave ananas naopačke u svoja kolica za kupovinu.
To je neka vrsta lozinke kojom se upućuje se signal potencijalnim partnerima. Manevar s ananasom navodno se dovršava guranjem kolica u vinski dio trgovine s nadom da će osoba koja vam se čini privlačnom pozitivno odgovoriti.
Naposlijetku ako se obje strane simpatiziraju trebaju se sudariti košaricama za kupovinu da bi uspostavili kontakt.
I drugi artikli koji se nalaze u kolicima mogu imati određeno značenje u ovoj prestavi. Tako čokolada i slatkiši znače da osoba želi dugotrajnu vezu. Salata i povrće imaju značenje želje za kratkotrajnijim odnosom.
Nošenje ključeva u ruci i njihovo zveckanje još je jedan znak da sudjelujete u igri.
Kako je priča postala viralna, dovela je do nekih neobičnih prizora. U Madridu je bilo izvještaja o skupinama tinejdžera koji su navečer gurali kolica oko trgovina, a da nisu kupili proizvode.
Jednog su čovjeka njegovi prijatelji u dućanu odjenuli u golemi ananas za vrijeme proslave momačke večeri.
U Bilbau je policija pozvana u poslovnicu Mercadone u terminu od 19 do 20 sati zbog toga što je u dućanu bilo nasilja.
Čini se da je ovaj fenomen potaknula španjolska komičarka Vivy Lin, koja je na TikToku objavila video snimljen s prijateljicom Carlom Alarcon u jednom od supermarketa. Tjedan dana kasnije, video i dalje privlači tisuće znatiželjnika na mreži.
Ovo nije prvi put da se ananas okrenut naopako koristi kao šifra. Ranije se koristio kako bi znak ljudima zainteresiranim za razmjenu seksualnih partnera da pronađu jedni druge.