Čokoladice, kiselo zelje i ljepota Zagreba i kad kiša pada, neki su od tweetova Davora Bernardića, šefa SDP-a, koji su proteklih dana izazivali podsmijeh u javnosti, pa su svi zapitali radi li to Bernardić sam ili je nekog angažirao
Poznato je da je SDP u kampanji za lokalne izbore bio angažirao agenciju Media Val, ali su se s njima sredinom travnja razišli.
Mario Aunedi Medek, direktor i partner u Media Valu, kazao nam je kako oni nisu imali nikakve veze s Bernardićevim tweetovima, ali da je kap koja je prelila čašu suradnje sa SDP-om bio tweet o kiselom zelju.
'Shvatili smo da stvari neće funkcionirati kako smo ih zamislili i nakon zelja smo se razišli. Mi to nismo radili', pojasnio je Aunedi Medek, dodavši da nije upućen tko je tweetao i je li to radio sam Bernardić.
Iz izvora bliskih stranci doznajemo kako je u priču oko tweetanja bio uključen Beograđanin Zoran Torbica, osnivač portala Novaenergija.net i organizator niza regionalnih konferencija o trendovima u telekomunikacijima i medijima. Njegova osnovna ideja, doznajemo, bila je da se Bernardićevim tweetovima privuče pažnja i izazove reakcija, ali da je nakon tweeta o kiši došlo do prekida suradnje.
Međutim, Torbica je za tportal negirao da je na bilo kakav način bio angažiran od SDP-a, ali je i dodao da je prijatelj s Bernardićem.
'Tračevi su banalni, političkom komunikacijom se ne bavim niti imam namjeru. Bero će biti sudionik konferencije Internet ekonomija u Beogradu potkraj studenoga. Cilj je konferencije pronalaženje puta za stvaranje kompetitivnog okruženja za internetski biznis i osnaživanje ekonomije te zadržavanje i vraćanje mladih ljudi iz inozemstva', naveo je Torbica.
Unatoč pokušaju da u SDP-u doznamo tko stoji iza Bernardićevih tweetova, do odgovora nismo uspjeli doći jer ni glasnogovornica ni glavni tajnik stranke na pozive i SMS poruke nisu odgovarali.