Stotinjak turista, uglavnom Talijana, rano jutros nacrtalo se na pristaništu Jadrolinije u Puli kako bi se u sedam sati ukrcalo na katamaran koji vozi na brzobrodskoj liniji za Lošinj i Zadar. No brod im nije došao ni u sedam, ali ni kasnije
U Jadroliniji za Poslovni dnevnik kažu kako se brod pokvario, a rezervnog očito nije bilo. Jadrolinija svojim nesuđenim gostima ne samo da nije javila da je plovidba otkazana, već im nije ni ponudila alternativno rješenje. Tako se ne samo putnici koji su trebali isploviti iz Pule, već i oni koji danas brod uzalud čekaju u još četiri usputne luke kojima linija prolazi (otoci Unije, Susak, Mali Lošinj, Ilovik, Silba), kao i u suprotnom smjeru, snalaze sami, u vlastitom aranžmanu ili uz pomoć turističkih djelatnika iz destinacija u koje putuju.
Činjenica da im Jadrolinija vraća novac za karte rijetkima je mogla biti utjeha, jer valja se snalaziti u jeku sezone, kad je na Jadranu teško naći i prijevoz i smještaj, upozoravaju turistički djelatnici. 'S obzirom da je Jadrolinija jučer u podne poslala vrlo kratak dopis u svoju poslovnicu na Silbi da se zbog tehničkih razloga otkazuje plovidba za danas i u srijedu, jučer smo dijelu ljudi uspjeli javiti što se događa, i organizirali smo im kombi prijevoz do Lošinja, a od tamo će nam gosti doći do Silbe. Očekujemo ih u večernjim satima. Dodatan problem su turisti koji su danas iselili iz svojih apartmana i soba i trebali su krenuti doma, a nema broda da ih skupi, iako su uredno kupili karte. Ne mogu ostati na Silbi, jer u ovom trenutku nema slobodnog smještaja i ljudi naprosto nemaju gdje prespavati', pojasnio je Nino Meštrić, privatni iznajmljivač sa Silbe.
Inače, brzobrodska linija Pula-Lošinj-Zadar u turističkoj sezoni prometuje svaki drugi dan. Jadrolinija je navodno za danas prodala 200 karata za plovidbu na privremeno ukinutoj liniji.