Takedown: Red Sabre pokušat će osvježiti žanr taktičkih pucačina
Indie developer Serellan igru je prvi put najavio na Kickstarter projektu opisavši je kao 'duhovnog' nasljednika legendarnog Rainbow Sixa i SWAT-a 4. Takedown: Red Sabre dosegao je željeni cilj na Kickstarteru te je sveukupno prikupio 221 tisuću dolara od 5500 donatora.
Za kreativnog direktora Cristiana Allena crowdfunding je imao najviše smisla jer je omogućio studiju da shvati što ljudi u stvari žele i čemu teže. Igra nije imala problema s pronalaženjem podrške za njezinu izradu, dijelom zbog ljudi koji su involvirani u njezino stvaranje – Allen je bio kreativni direktor u Ghost Recon serijalu i Halo: Reachu, a nije na odmet ni činjenica da je Allen proveo devet godina u američkoj vojsci u tri različite divizije; četiri godine kao marinac te još pet u zračnoj Air Force jedinici.
Financiranje Takedowna preko Kickstartera nije bio jedini način ostvarivanja sna za ovaj indie studio. 'U početku smo imali i nekoliko investitora koji su pokazali zanimanje za projekt, no napustili su nas u određenom stadiju razvoja igre. Allen je nadodao da je studio osjećao ogroman pritisak od izdavača iz Kine da se odluče na free-to-play poslovni model. U veljači Serellan je našao partnera idavača u 505 Games, 10 mjeseci nakon zatvaranja Kickstartera.
Studio uvjerava donatora i fanove taktičkog žanra da igra neće promijeniti smjer zbog podrške izdavača te da će dobiti niche-shooter kakvom se nadaju. 'Nećete zaraditi ako uđete u projekt kao partner i napravite Call of Duty klon jer onda će vam se dogoditi ono što se dogodi svim Call of Duty klonovima - propast' odgovorio je Allen na upit jednog od donatora o mogućnosti da Activision otkupi projekt.
Allen je nadodao da taktičke pucačine kao što je Takedown imaju svoj 'prozor i publiku' te ako se pravilno rasporede financijska sredstva i cilja na pravu publiku, mogu biti veoma uspješne.
Takedown: Red Sabre imat će single player, co-op za šest igrača te kompetitivne multiplayer igre za 12 igrača. Kao taktičke pucačine iz prošlosti, trčanje kroz nelinearne mape neće biti dobra strategija te će naglasak biti na sporom, taktičkom i realističnom ratovanju. Ako vas netko upuca i vi preživite vaše zdravlje se neće magično regenerirati, a ako poginete, ostat ćete mrtvi do kraja misije prateći suborca u spectator modu.
Takedown: Red Sabre bit će dostupan na Steamu i Xbox Live Arcadeu. Datum izlaska nije otkriven, ali pretpostavlja se da bi igra mogla izaći na jesen.