Titanfall je nadolazeći first-person-shooter iz Respawn Entertainmenta
Titanfall predstavlja debitantski projekt ekipe iz Respawn Entertainmenta, a sudeći prema reakcijama publike prilikom najavljivanja igre i pokazivanja gameplaya, odradili su prilično impresivan posao.
Respawn Entertainment sastavljen je od kreatora Infinity Warda i Call of Duty franšize. Odlazak čelnih ljudi spomenutog studija dogodio se prilikom pravne borbe s Activisionom i zavrzlame oko isplaćivanja bonusa. Velik dio bivših zaposlenika Activisiona otišao je upravo u Respawn Entertainment.
Nakon izlaska Call of Duty: Modern Warfarea 2, Activision je otpustio osnivače Infinity Warda, Jasona Westa i Vincea Zampellu, zbog kršenja ugovora i neposluha. Njihov odlazak rezultirao je spomenutom tužbom i egzodusom iz Infinity Warda. Kasnije te godine, 2010., West i Zampella osnovali su Respawn Entertainment.
Titanfall je nadolazeća first-person-shooter multiplayer igra smještena u budućnost punoj mechova i svemirskih brodova. Igru režira Steve Fukuda (glavni dizajner Call of Duty franšize sve do Modern Warfarea 2) dok je Drew McCoy producent (također radio na CoD serijalu).
Priča Titanfalla nije u potpunosti poznata , no čini se da se vrti oko izgubljene flote koja se našla na rubu istraženog svemira poznatog pod imenom The Frontier. Kroz istraživanje, flota traži novi dom, a na putu se sukobljava s mnogim grupama istih namjera. Igrači će se boriti kao 'normalni' borci ili će biti smješteni u mech strojeve poznate kao 'Titane'. Bit će dostupne dvije frakcije za igru - Interstellar Manufacturing Corporation (IMC) i Militia.
IMC je počela kao mala tvrtka koja se bavila izvlačenjem prirodnih resursa, no kako je rasla potražnja za materijalima od kojih se izrađuju Titani, IMC je eksplodirao te je izrastao u ogromno komercijalno carstvo. IMC je predan ostvarivanju što većih zarada, a često upotrebljava i dozvoljenu primjenu sile u tu svrhu. Militia je s druge strane sastavljena od bandita, pirata i plaćenika, a vjeruje da IMC često ne djeluje u najboljem interesu stanovnika The Frontiera.
Titanfall je isključivo multiplayer igra, ali inkorporira elemente singleplayera kao što su radnja, razvoj lika i pojavljivanje NPC-ova (non-player charactera) u borbama. Multiplayer nudi standardne mečeve između dvije sukobljene frakcije. Započinjete meč 'normalno', na svojim nogama, a kako će borba odmicati, a vi ćete ispunjavati zadatke i skupljati 'killove', moći ćete pozvati mecha u borbu.
Igrači, koji su u igri poznati kao 'Piloti', su opremljeni jet-packom te su iznimno agilni, što igri daje jednu dodatnu, vertikalni dimenziju koju baš ne viđamo često u FPS-ovima. Igrači će biti otporniji i imat će bolje vještine preživljavanja da olakšaju novim igračima ulazak u igri i smanjenje frustracije od konstantnog umiranja. U multiplayer igrama bit će prisutni Marvini, NPC-ovi koje će biti relativno lako ubiti kako bi se osiguralo svim igračima da skupe dovoljan broj bodova.
Mechovi imaju veliku ulogu u multiplayeru, no nisu neuništivi. Moguće ih je uništiti te čak i oteti, a opremljeni su i kapsulom za spašavanje. Gameplay pokazuje ogromne mape pune igrača, a svaki od njih ima mogućnost upravljati vlastitim mechom. Igrači bez mechova će kroz svoju nevjerojatnu mobilnost predstavljati najveći izazov igračima u ogromnim metalnim beštijama.
Piloti i mechovi bit će raspoređeni u tri klase. Piloti se mogu specijalizirati za napad, taktiku ili blisku borbu, a mechovi mogu biti topnici, raketno specijalizirani iili eksplozivno nastrojeni. Jedna zanimljivost multiplayera je da kraj meča ustvari i nije kraj meča. Momčad koja je izgubila bit će poslana do evakuacijskog shuttlea dok će pobjednička momčad dobiti ograničeni vremenski prozor u kojem će morati uloviti gubitnike i još jednom uzeti svoj plijen.
Otkrivanje Titanfalla široj javnosti prošlo je iznimno dobro. Igra je već dobila preko 60 nagrada, uključujući i rekordnih šest E3 Critics nagrada: Najbolja na sajmu, Najbolja konzolaška igra, Najbolja PC igra, Najbolja online multiplayer igra, Najbolja originalna igra te Najbolja akcijska igra. Titanfall je također dobio nagrade za najbolju igru od IGN-a, Destructoida, Electronic Gaming Monthly i Game Informera. Također, dobitnik je i Najbolje Xbox igre te Najbolje next-generation konzolaške igre s Gamescoma 2013. Mnogi Titanfall već nazivaju sljedećim velikim korakom u FPS žanru, a mnogi se slažu da će Titanfall biti jedan od glavnih razloga kupnje Xboxa One.
Igra će izaći 13. ožujka za Xbox One, Xbox 360 te PC