Reboot Tomb Raidera najbrže je prodavana igra u franšizi
David Gallagher, čelni čovjek razvoja proizvoda i studija u Square Enixu, potvrdio je informaciju da je Tomb Raider prodao više od 4 milijuna primjeraka od svog izlaska u ožujku ove godine.
'Sad smo u odličnoj poziciji gdje su odluke koje smo donijeli i spremnost koju smo pokazali kod prihvaćanja novog smjera igre rezultirali najbrže prodavanom igrom u povijesti franšize te najhvaljenijim naslovom koji je izašao iz našeg studija'.
Osim Tomb Raidera, Gallagher je istaknuo Sleeping Dogs i Just Cause 2 kao uspješne igre studija. Sleeping Dogs je postao profitabilan za Square Enix, a obje igre mjesečno uživaju aktivan gaming community od pola milijuna igrača.
Zanimljivo je da su obje igre, Tomb Raider i Sleeping Dogs, kao i Hitman: Absolution proglašene razočaranjima nakon što nisu uspjele ostvariti prenapuhane ciljeve Square Enixa. Nedugo nakon lansiranja igre u ožujku, studio je objavio da je Tomb Raider isporučen u 3.4 milijuna primjeraka, što je studio doživio kao neuspjeh jer igra nije prodala 5 do 6 milijuna kopija kako je Square Enix predviđao.
Unatoč 'neuspjehu', novi nastavak Tomb Raidera već je u razvoju, kako je potvrđeno ranije ovog mjeseca.