Crystal Dynamics je i službeno potvrdio da ne namjerava producirati Wii U verziju nadolazećeg Tomb Raider naslova, a svoju odluku su i obrazložili
Tomb Raider Crystal Dynamicsa deveti jer nastavak u serijalu iako se zapravo radi o svojevrsnom rebootu franšize kojim joj se želi udahnuti novi život. Igra bi se na tržištu trebala pojaviti u trećoj četvrtini ove godine i to na PC, PS3, Xbox 360 i Mac platformama. Na žalost budućih vlasnika nadolazeće Nintendove Wii U konzole, Crystal Dynamics nema namjeru igru portati na tu platformu.
'Kada smo započeli s razvojem igre, odlučili smo da svakoj od platformi posvetimo posebnu pažnju, a to je bilo prije negoli je Wii U uopće najavljen. Također, ne bi bilo u redu od nas da izdamo tek jednostavan port koji neće moći iskoristiti sve mogućnosti nove Nintendove konzole.' - obrazložio je Karl Stewart, brand director Tomb Raidera.
'Da smo od početka igru igradili i za Wii U, ona bi bila u mnogočemu drugačija s implementiranom jedinstvenom funkcionalnošću.' – zaključio je Stewart.
Podsjetimo, Wii U na tržištu će se pojaviti krajem ove godine, a više o tomu pročitajte ovdje.