Mobilni uredi za prijavu za obnovu kuća oštećenih u potresu od danas kreću svakog dana po potresom pogođenom području, od 10 ujutro i sve dok to bude potrebno. Drinka Mažić iz inicijative Petrinjsko proljeće za N1 je rekla kako se nada da će s ekomunikacija vlasti s građanima sa potresom pogođenog područja poboljšati.
O kvaliteti komunikacije s građanima inicijativa Petrinjsko proljeće danas je razgovarala s predstavnicima vlasti i Stožera.
'Tražimo kvalitetan protok informacija prema stanovnicima. Obratili smo se s pitanjima građana koja oni postavljaju vezano za obnovu. Zanima nas koja su naša prava, želimo znati sve vezano za uklanjanje i sanacije objekata, postupke obnove, počev od prvog potresa 28. prosinca. Želimo transparentan prikaz donacija koje su uplaćene na račun grada i države', rekla je Drinka Mažić za Dnevnik N1.
Kazala je kako svi koji dođu na potresom pogođeno područje odu sa zebnjom i neugodnim osjećajem – da oni tamo žive.
“Puno zgrada i dalje prijeti, mora se što hitnije napraviti plan njihovog uklanjanja…. U gradu su djeca”, rekla je Mažić.
Na sastanku se, istaknula je, osjetila dobra volja sa strane Grada i Stožera da se napravi najviše što se može.
'Petrinja se sastoji od 55 jedinica, sa okolicom. Broj sela je velik, signal je loš, neki nemaju niti znaju koristiti modernu tehnologiju… Smatramo da bi dobro bilo, za sve, da se kraj svih bitnih točaka stave info-punktovi, gdje bi bili u tiskanom obliku vodiči za građane, da znaju kome se obratiti, gdje potražiti informacije…', rekla je Mažić.
U prvo vrijeme nakon potresa bilo je, kaže, zastrašujuće: '“Vjerujem je masi ljudi mozak radio kapacitetom od 20 posto. Imali smo veliku sreću što je Hrvatska pokazala veliko srce. Mi smo postali Hrvatska u malom. Prštalo je od nevjerojatne želje da se pomogne'.
Rekla je i kako građani nikada neće biti zadovoljni radom službi.
“No kada svi skupa sagledamo, reći ćemo da se i oni trude. Želim vjerovati da ljudi daju svoj maksimum, a mjesta za pomaka ima”, zaključila je Mažić.