za vrijeme bivših vlasnika

Turisti se i ranije žalili na brod Atlantia: 'Kabine su užasno smrdile, nije bilo tople vode, a zbog kiše voda je prodirala u brod'

16.08.2019 u 11:21

Bionic
Reading

Na jedrenjak Atlantia, na kojemu su ovog tjedna nastradali talijanski državljani, neki turisti još prošlog ljeta imali su brojne primjedbe koje su se odnosile upravo na 'nepodnošljiv smrad u kabinama', što otkriva to jedan od komentara na stranici TripAdvisor. Ipak vrijedi kazati da je brod u tom periodu bio u vlasništvu drugih osoba, te da su ove neugodnosti zabilježene prije nego što je u njega ugrađen neadekvatan agregat koji je, po svemu sudeći, uzrok najnovije tragedije

Jedan kanadski turist koji je u ljeto 2018. godine zajedno s još sedam osoba unajmio Atlantiu za krstarenje Dalmacijom na ovoj stranici prepričao je svoja iskustva, mahom negativna: premda su bili svjesni da se radi o starijem brodu i nisu očekivali standard na razini pet zvjezdica, on i njegovi suputnici bili su razočarani razinom ponude i lošom komunikacijom - od nejasnoća oko mjesta za ukrcaj do nepostojanja dogovora oko ponude hrane i plaćanja pića. Između ostalog, neki od putnika ne jedu ribu i o tome su unaprijed obavijestili posadu, a neki su čak alergični na školjke, no ispostavilo se da nitko o tomu nije vodio računa. Ključan dio kritike odnosi se ipak na spomenuti smrad.

'Dakle, pričajmo malo o brodu. Saznali smo da su se njegovi vlasnici promijenili prije nekoliko godina, budući da su prethodni potpuno zanemarili njegovo održavanje. Spremnici otpadnih voda nekoliko puta su se prelili i ispunili kabine užasnim smradom koji navodi na povraćanje, očito je da ih se mora isprazniti jer su prepuni fekalija. U dvije kabine odvod u zahodskim školjkama uopće nije funkcionirao. Ledomat ne funkcionira ako brod nije spojen na struju s kopna, budući da brodski agregat očito nema dovoljno snage, pa je nemoguće dobiti više od dvije kockice leda. Aparat za kavu ne radi dobro i potrebno mu je 30 minuta za napraviti pola šalice. Tuševi imaju toplu vodu u samo tridesetak posto slučajeva, pa se pripremite za tuširanje hladnom vodom. Pogodio nas je i jaki pljusak pa je voda prodrla u jednu od kabina, izlijevala se kroz svjetla na stropu. Sve na policama potpuno se smočilo. Uglavnom, toliko toga nije funkcioniralo da ne mogu sve ni nabrojati', napisao je ovaj turist.

'Jedan od glavnih problema jest da dva jarbola pokazuju znakove truljenja otprilike na polovici svoje visine. Oštećenja su prebojana, ali teško je utvrditi u kakvom su stanju. Ukoliko bi se slomili, pali bi ravno na palubu', dodao je.

Kako se može utvrditi iz kasnijih upisa, za neugodnosti na putovanju kojega su planirali punih godinu dana agencija im je vratila iznos od 700 dolara.

Očevid na brodu Atlantia
  • Očevid na brodu Atlantia
  • Očevid na brodu Atlantia
  • Očevid na brodu Atlantia
  • Očevid na brodu Atlantia
  • Očevid na brodu Atlantia
    +10
Očevid na brodu Atlantia Izvor: Pixsell / Autor: Ivo Čagalj

U siječnju ove godine u raspravu su se uključili novi vlasnici broda, potpisani kao 'obitelj Bauk'. Kanadskim turistima napisali su da je Atlantia od početka ove godine u njihovom vlasništvu i ispričali im se za neugodna iskustva.

'Poduzeli smo sljedeće korake kako bi našim gostima osigurali sjajno iskustvo: Atlantia ima potpuno novu posadu, a interijer i eksterijer broda osvježeni su dok su svi  tehnički detalji unaprijeđeni', stoji u njihovoj objavi.

Nakon ovotjedne tragedije, rasprava na TripAdvisoru ponovno je živnula. Sudionici se mahom zgražaju nad ugradnjom agregata namijenjenog isključivo za rad na otvorenom, a neki od njih neodgovorne vlasnike proglašavaju 'sramotom za hrvatsku državu i njen turizam'.