HRVATSKA PUNA...

Twitter zajednica ruga se HTZ-ovom sloganu

12.02.2015 u 14:26

Bionic
Reading

Čim je Hrvatska turistička zajednica objavila novi slogan 'Hrvatska, puna života', na Twitteru je krenula zafrkancija i ruganje novom sloganu. Ima tu svega - od slogana 'Hrvatska, tko preživi - pričat će', pa do 'Hrvatska, puna zraka' i 'Hrvatska, di si bio '91'

Novi slogan hrvatskog turizma osmislio je konzorcij agencija BBDO iz Hrvatske, AMV BBDO iz Velike Britanije i DEC BBDO iz Španjolske, a odabran je, kako kažu u Hrvatskoj turističkoj zajednici, zbog 'jednostavnosti, fleksibilnosti, originalnosti i jer sažima sve što Hrvatska nudi'. Za pronalazak 'Big Idea' i izradu koncepta HTZ je predvidio do 2,5 milijuna kuna (bez PDV-a)

Evo što o novom sloganu kažu hrvatski korisnici Twittera.