Nakon gotovo dvogodišnjih priprema talijanski diskontni lanac Eurospin otvara 13. kolovoza u Zadru svoj prvi od 100 najavljenih supermarketa na našem tržištu.
Eurospin će prodavati isključivo svoje robne marke hrane, pića, kućnih potrepština i druge robe po nižim cijenama od konkurencije, piše Jutarnji.hr.
Talijanski diskonter trenutno ima nekoliko gradilišta budućih supermarketa, među ostalim, u Zagrebu, Velikoj Gorici i Požegi. Stalno je oglašena Eurospinova potraga u Hrvatskoj za radnicima i zemljištima za kupnju i najam za buduće trgovine.
Eurospin najčešće uspoređuju s Lidlom koji je u Hrvatskoj promijenio početku strategiju isključivog diskontera, uvevši u ponudu i robne marke drugih proizvođača, pogotovo domaćih. Lidl je prebacio brojku od 100 supermarketa na našem tržištu prošle godine, 13 godina nakon dolaska u Hrvatsku.
U prvim najavama za Hrvatsku iz sjedišta Eurospina odaslane su procjene da bi u našoj zemlji mogli otvoriti oko 1500 novih radnih mjesta u supermarketima i još oko 150 u distributivnom centru. Brojka od 100 trgovina zacrtana je sukladno ambiciji talijanskog diskontera da ima prodajno mjesto u svim hrvatskim gradovima s više od 10 tisuća stanovnika.
Kako god se nastavila i završila Eurospinova ‘odiseja’ u Hrvatskoj, ostaje činjenica da je to prvi lanac pa i veća kompanija, koja je zakoračila na naše tržište od koronakrize pa i godinama prije nje.