Netom nakon što je u obližnjim Kaštelima potpisao ugovor o rekonstrukciji i dogradnji splitskog aerodroma, ministar prometa Oleg Butković zaputio se u Trogir, gdje je zapela izgradnja 30 milijuna eura vrijednog čiovskog mosta
Dva tjedna ranije Butković je zbog probijanja rokova bijesno prijetio raskidanjem ugovora s izvođačem radova, tvrtkom Viadukt, no ovaj put nastupio je doista pomirljivije. Upravo je Viadukt, podsjetimo, angažiran i na radovima na novoj Zračnoj luci Split.
'Svi zajedno moramo vjerovati: najviše je glava u torbi upravo izvođaču, ali i svima nama. Stalo nam je da se riješi problem i projekt koji se s 85 posto financira iz sredstava europskih fondova. Ovo je test za Hrvatsku koji svi zajedno moramo položiti', kazao je Butković nakon sastanka s predstavnicima Hrvatskih cesta, Grada Trogira i Viadukta.
Čiovski most ključni je infrastrukturni objekt na ovom području jer rješava nevjerojatne prometne gužve u samom srcu Trogira i na komunalno preopterećenom Čiovu. Po prvotnom ugovoru morao je biti završen upravo ovih dana, no ispostavilo se da je zbog navodnih problema s dobavljačima čelične konstrukcije upitan i rezervni rok, postavljen za 15. lipnja.
'Investitori iz Hrvatskih cesta ocjenjuju da je to realno i moguće, ali da bismo bili 100 posto sigurni, dostavit će nam nove ugovore s podizvođačima u roku od sedam do deset dana. Početkom siječnja ponovno ćemo ovdje u Trogiru rezimirati što se događa, imat ćemo tjedne koordinacije i očekujemo da se počne debelo raditi', kazao je Butković i najavio da i dalje postoji mogućnost raskida ugovora - a to bi onda značilo da je 15. lipnja definitivno bio neuhvatljiv rok.
Predsjednik uprave Viadukta Josip Mikulić ovaj put pojavio se pred novinarima i obećao da su 'svi problemi riješeni'.
'Imali smo dugotrajan i plodonosan sastanak, pretresli smo sve planove i mogu sa sigurnošću reći da će most biti dovršen do 15. lipnja. Problem je bio puno širi i tiče se stanja čelične industrije u regiji: tvrtka koju smo angažirali kao podizvođača zapala je u teškoće i nije mogla ispuniti ugovorne obveze. Nakon toga pronašli smo dva hrvatska podizvođača, a preostali dio čeličnih konstrukcije izgradit će se u jednom našem brodogradilištu', kazao je Mikulićne želeći otkriti o kojem se škveru radi. Ugovor će, kaže, potpisati idućeg tjedna.
Ministra Olega Butkovića, inače, novinari su ponovno upitali za situaciju oko reguliranja taksi prijevoza, koja je eskalirala nelegalnim dolaskom Cammea u Split i potom povlačenjem iz tog grada, nakon oštre reakcije prometnih inspektora.
'Kao ministar moram poštovati zakone i propise i nitko nelegalan ne može raditi. Nismo protiv liberalizacije tržišta jer je najvažnije da krajnji korisnici plaćaju najmanju cijenu, ali za to moramo stvoriti zakonske pretpostavke. Formirali smo radne skupine koje analiziraju regulativu i rade na njenim izmjenama', kazao je Butković.