Brza cesta Solin - Klis, jedina splitska poveznica s autocestom u Dugopolju, probila je još jedan rok dovršetka. Iako se gradi doslovno četvrt stoljeća, ministar prometa Siniša Hajdaš Dončić potvrdio je da neće biti dovršena ni do početka ove turističke sezone, kako je bilo planirano
'Ne kasni se zbog nedostatka novca, nego problema kod privatnog izvođača radova. Kad će cesta biti gotova? Nemam pojma! Što god da kažem, može biti pogrešno', posuo se ministar pepelom nakon što je obećavao kraj radova najprije za veljaču, potom za travanj ove godine, a onda i za početak ljeta. Na pitanje tko je kriv za nevjerojatno otezanje, kazao je da odgovor 'ovisi o percepciji'.
'Meni je teško kada prolazim i vidim taj jedan nedovršeni vijadukt... Ali što ćemo, nismo krivi jer privatna tvrtka nema za gorivo', osvrnuo se Hajdaš Dončić na izvođača radova Hidroelektru niskogradnju. Objasnio je i da je potpuno normalno da se neka građevinska poduzeća okrupnjavaju, a neka se raspadaju, 'jer to je kapitalizam'.
'Uz opciju B, odnosno uvođenje u posao novog izvođača, posao na ovoj cesti mogao bi biti završen do kraja godine. A u normalnim okolnostima, odnosno da sadašnji izvođač zbilja počne s poslom, ne bi trebalo više od mjesec dana. Ali ne znam hoće li se privatna tvrtka izvući iz svojih problema ili ćemo morati ponoviti proceduru za izvođača', dodao je ministar prometa.
Vijadukt i jedan neasfaltirani kilometar koji su silno rastužili Sinišu Hajdaša Dončića nalaze se na brzoj cesti čija gradnja traje točno 25 godina. Preostalo je dovršiti još 4,5 kilometra, a po svemu sudeći, do ovog ljeta bit će gotovo oko tri kilometra.
I drugi važni dio splitskog prometnog čvora, odnosno 'obilaznica' od Trogira do Omiša, također je na čekanju i izvjesno je da će nesnosne gužve trajati još godinama. Radi se o projektu čija se ukupna vrijednost procjenjuje na čak 200 milijuna eura i trebao bi biti kandidiran za sredstva iz europskih fondova, no to je procedura koja traje i traje.