Iako će građani na referendumu odlučiti žele li da Hrvatska uđe u Europsku uniju ili ne, nemaju priliku čuti drugu stranu priče: Vlada, naime, sredstvima poreznih obveznika financira promociju ulaska u EU, a prema anketama 40 do 50 posto građana je protiv. O negativnim posljedicama ulaska u EU Vlada ne govori, stoga je Hrvatska stranka prava odlučila snimiti spotove u kojima su naglašeni negativni aspekti pridruživanja EU
'Kontraargumenti su se teško probijali do hrvatske javnosti, no istina o rezultatima pregovora ne može se više skrivati od javnosti. Krila se činjenica da će se ukinuti nulta stopa PDV-a na kruh, mlijeko, školske udžbenike, krije se ukidanje povlaštenih mirovina, no ne državnim dužnosnicima već braniteljima i vojnim umirovljenicima', istaknuo je predsjednik HSP-a Danijel Srb.
Upozorio je kako je njegova stranka u nekoliko navrata tražila pravo na informaciju o rezultatima pregovora, no što je ispregovarano, još je uvijek tajna. Srb tvrdi kako Vlada za objavljivanje čeka da prođu izbori u prosincu.
Tvrdi kako građani o nečemu tako važnom, kao što je ulazak u EU, ne smiju biti jednostrano informirani. 'Radi se o prevažnom pitanju da se izbjegne javna rasprava', smatra Srb.
Spomenuo je dva europska primjera gdje je jednostrano informiranje građana o EU naišlo na snažne reakcije. U Irskoj je zastupnica u parlamentu tužila vladu jer je građane, proračunskim novcem, jednostrano informirala o EU. Tužbu je dobila. U Finskoj se pak novac poreznih obveznika u jednakom postotku koristi kako bi se građani upoznali s argumentima 'za' i 'protiv' EU. Srb je pojasnio kako je i on imao namjeru, poput irske zastupnice, tužiti Vladu, no kako se tužba mora odnositi na konkretan akt za financiranje kampanje za EU, a tog akta kod nas nije bilo. Postoji samo stavka u proračunu, a na temelju toga tužba je nemoguća.
Član predsjedništva stranke Zvonimir Šimić stoga je amaterskom kamerom uz budžet od nekoliko tisuća kuna snimio šest kratkih spotova kao pandan Vladinim spotovima za EU. Spotove će službeno dostaviti svim TV kućama u Hrvatskoj te od Vlade traže da objavljivanje spotova u kojima se upozorava na negativne aspekte ulaska u EU, također financira. U spotovima govori jedna baka, mlada poduzetnica, poljoprivrednik, studentica, inženjer i branitelj.