NEPLAĆANJE KONCESIJE

Vlahušić od Butkovića tražio da žičari uskrati rad

04.07.2016 u 13:48

Bionic
Reading

Dubrovački gradonačelnik Andro Vlahušić tražio je u ponedjeljak od Ministarstva pomorstva, prometa i infrastrukture da uskrati godišnje odobrenje za rad dubrovačkoj žičari zbog dugogodišnjeg neriješenog pitanja plaćanja koncesije Gradu Dubrovniku

Kako ističu iz Grada Dubrovnika, Vlahušić je u dopisu ministre financija i prometa Zdravka Marića i Olega Butkovića iznova upozorio na još uvijek neregulirano pitanje koncesije za dubrovačku žičaru.

''Od Ministarstava pomorstva, prometa i infrastrukture gradonačelnik traži da društvu Excelsa nekretnine d.d. uskrati izdavanje godišnjeg odobrenja za rad žičare. To društvo od 2010. godine obavlja djelatnost prijevoza osoba žičarom samo temeljem odobrenja za rad žičare donesenog u obliku rješenja Ministarstva, a bez plaćanja koncesije Gradu. Navedeno odobrenje društvu Excelsa nekretnine istječe 7. srpnja 2016. godine'', stoji u dopisu ministrima, napominju iz Grada.

Vlahušić ministru Butkoviću predlaže da nadležna tijela uskrate izdavanje dozvole, odnosno odobrenje za rad jer, navodi, prema odredbama Zakona o žičarama, prijevoz putnika nije moguć "prije no što je koncesija dodijeljena i sklopljen sam ugovor o koncesiji''.

Dubrovački gradonačelnik je u dopisu podsjetio i ministra financija Zdravka Marića kako njegovo ministarstvo nije dalo suglasnost na zaključak Gradskog vijeća o utvrđivanju koncesijske naknade. A bez pozitivnog mišljenja Ministarstva financija nije moguće okončati postupak dodjele koncesije, čime Grad Dubrovnik ostaje uskraćen za koncesijsku naknadu kao prihod svog proračuna, ističe Vlahušić.

Suglasnosti na taj zaključak Gradskog vijeća iz listopada 2015. godine pravovremeno je izdalo Ministarstvo prometa te Državni ured za gospodarenje državnom imovinom. Dubrovačka žičara je prošle godine prevezla 472 tisuće putnika ostvarivši promet u iznosu od 40 milijuna kuna. Godišnji prihod za gradski proračun od koncesijske naknade procijenjen je na oko 5,5 milijuna kuna, ustvrdili su iz gradske uprave.