Uzbudljiva Warhammer mitologija se konačno vraća, i to u obliku žestoke pucačine u stilu Gears of War
GamesCom, još jedan (ali relativno nerazvikan) gejmerski happening donio je nekoliko ekskluzivnih najava novih naslova. Jedan od njih nosi ime Warhammer 40.000: Space Marine. Na njemu radi Relic, zaslužan i za genijalni RTS serijal u Warhammer svemiru, tako da će fanovi Warhammer svemira sigurno biti zadovoljni.
Pogledom na prve screenshotove iz Space Marinea u glavi se pojavljuje još jedno ime – Gears of War. Sve je tu - nabildani momci, ogromno naoružanje, pogled iz trećeg lica, JNA tetovaže... ok, za JNA tetovaže lažemo. No kako se ubuduće ne bi stjecao taj dojam, iz Relica su otkrili dovoljno detalja koji potvrđuju da se radi o vrlo različitoj, iako na prvi pogled sličnoj igri. Tu je i jedan drugi faktor, Warhammer svemir postojao je mnogo prije no što je nastala franšiza Gears of War, pa je diskutabilno tko je tu koga i tko je kome jabuke u vrtu krao.
Prva i najveća razlika na koju nailazimo između dvaju spomenutih naslova jest to što u Space Marineu ne postoji sistem zaklona po kojemu je Gears nadaleko poznat i koji je jedan od ključnih aspekata gameplaya te igre. No Space Marine imat će nešto još bolje, nakon čega se više nećete ni sjećati cover sistema iz Gearsa. Naime, kao ultramarinac i pripadnik svemirskih marinaca te uz super teški oklop, vaš će protagonist biti sposoban prolaziti kroz većinu prepreka, pa tako i zidove. Neprijatelj vas napucava iz zaklona u daljini? Priđite nesretniku te sredite i zaklon i njega. Naravno, pretpostavljamo da će ovo rješenje biti ograničeno na neki način poput gubljenja healtha jer bi se igra u suprotnom mogla pretvoriti u nešto poput Red Factiona.
Radnja Space Marinea smještena je na planet koji pripada Imperiju Čovječanstva, a on je sada pod napadom Orka, rase koju više nažalost ne srećemo tako često u igrama. Spomenuti planet je pak vrlo specifičan jer je on središte vojne industrije u kojoj ljudska rasa proizvodi svoje najopasnije oružje. Jasno je, padne li planet u ruke Orcima, ljudska rasa bit će u velikim problemima.
Kao što smo već spomenuli, igrač preuzima ulogu ultramarinca koji pripada odredu svemirskih marinaca. Oni su poslani u specijalnu misiju s ciljem da otklone prijetnju koju predstavljaju Orci. 'War on terror!', rekli bi uvijek ratoborni Ameri. Ime vašeg protagonista je Titus, on je genetički proizveden supervojnik, a radnja igre započinje kada se njegova malenkost spusti na tlo imperijskog planeta.
Svemirske marince autori su zamislil tako da oni utjelovljavaju sve pozitivne atribute velikih boraca u povijesti, objašnjavaju iz THQ-a (izdavačke kuće). Tako ih odlikuje čelična građa Spartanaca, čast samuraja, vjera križara i osjećaj za taktiku starih Rimljana. Naoružani su ogromnim vatrenim oružjem, a štiti ih glomazan i skoro neprobojan štit. I ovo je jedan od razloga zašto u igru nije implementiran sistem zaklona. Svemirski marinci su praktički tenkovi na dvije noge pa bi petljanje sa zaklonima bilo pomalo i smiješno. Što se oružja tiče, predstavljena klasična strojnica ispaljuje metke koji pri udarcu u metu eksplodiraju, što bi moglo izgledati vrlo interesantno na zelenoj orškoj gamadi. Također, veći neprijatelji će podnositi više štete, no pravi izazov predstavljat će količina, a ne nabrijanost protivnika, naglašavaju iz Relica.
U igri će biti dostupno 15-ak oružja, a Titus će moći istovremeno nositi dva, uz hladno oružje. Oružja će s korištenjem dolaziti na sve više nivoe, što će mijenjati njihov izgled, snagu i sposobnosti. Zanimljiv koncept. Po nivoima će biti raspoređena i nepomična artiljerija koja će imati vrlo malo streljiva, ali veliku razornu moć.
U Space Marines naglasak neće biti samo na vatrenom oružju, što je i karakteristika Warhammer svemira. Biti će tu i brojno hladno oružje poput mješavine između mača i motorne pile, ogromnih čekića, mačeva i sličnog. Svakim od oružja Titus će na različite načine ubijati neprijatelje, a nas krvoločne to iznimno veseli. Autori obećavaju epske borbe u kojima će se Titus hladnim oružjem sukobljavati s hordama neprijatelja, što će mu omogućavati već spomenuti masivni oklop.
Sve navedeno iznimno obećava, a kada tome pridodate i imena Warhammer 40.000 i Relic – možete biti gotovo sigurni da je to formula koja je vrlo vjerojatno bez greške. Relic se godinama bavi Warhammer svemirom, a i dovoljno su iskusni developeri da ne pogriješe u formi pucačine iz trećeg lica. Igra na prvu ruku zaista nalikuje na Gears of War, no koncepti poput izostanka sistema zaklona i vrlo razrađene borbe hladnim oružjem su nas razuvjerili u tome. Bleszinski je vjerojatno napunio gaće kad je ugledao što Relic sprema, a nama je drago zbog toga.
Igra je najavljena za PC, PS3 i Xbox 360. Datum izlaska još nije poznat.