Novi list otkriva da su sredinom srpnja izdvojena 5,2 milijuna kuna za Pelješki most, unatoč recesiji. Hrvatske ceste sklopile su s tvrtkom Crosco naftni servisi d.o.o. ugovor težak 5,2 milijuna kuna bez PDV-a, koji se odnosi na 'dodatne geofizičke, geološke i geotehničke istražne radove na stupnim mjestima mosta'
Realizaciju ovog megaprojekta započela je Vlada bivšeg premijera Ive Sanadera, a od nje, unatoč žestokim kritikama oporbe i dijela javnosti, nije odustala ni Sanaderova nekoć bliska suradnica, a danas premijerka Jadranka Kosor
Novi list podsjeća kako Crosco tvrdi da su radovi nastavak geofizičkih, geoloških i geotehničkih istražnih radova na stupnim mjestima mosta koji su počeli još u lipnju 2009. godine.
Početkom lipnja 2009, tadašnji premijer Ivo Sanader predizborno je obišao gradilište Pelješkog mosta što je u javnosti popraćeno komentarom da premijer obilazi 'nevidljive radove' na gradilištu.
Temelji mosta trebali bi ići u dubinu do stotinu metara ispod razine mora, a od Sanaderova obilaska 'gradilišta' radovi se, izuzevši podizanje par armiranobetonskih stupova – upornjaka, nisu izdignuli iznad površine mora.
Crosco naftni servisi tvrtka je kći INA-e, a specijalizirana je za rudarske radove, kopnena i morska bušenja na proizvodnji nafte i plina te istraživanje nosivosti tla za temeljenje mostova i sličnih objekata.
Novi list podsjeća da su na budućem gradilištu mosta Croscovi stručnjaci s broda Šangulin ispitivali i još uvijek ispituju karakteristike morskoga dna. Riječ je o pripremnim radovima za postavljanje čeličnih stupova – pilona.