Zagrebački holding pozvao je korisnike Središnje poslovnice za odnose s korisnicima i ovisnim tvrtkama da do daljnjeg koristite isključivo elektroničke usluge kojima se može pristupiti putem internetske stranice holdingcentar.zgh.hr i sustava e-građani
Središnja poslovnica, napominje Zagrebački holding prilagodila je poslovanje nastaloj situaciji i mjerama koje su resorna tijela uvele zbog koronavirusa.
Za izvanredne i hitne slučajeve, Centar za korisnike u Ulici grada Vukovara 41 posjetiteljima će biti dostupan isključivo uz prethodnu najavu kroz Pozivni centar.
Agenti su dostupni 24 sata dnevno na broju 072 500 400 kako bi korisnicima osigurali potrebnu udaljenu ili izravnu podršku, priopćio je Zagrebački holding.
Pisane predstavke građani će moći ubaciti u za to predviđeni sandučić uz ulaz u Holding centar, no preporučuje im se da dokumentaciju šalju putem elektroničke pošte na holding.centar@zgh.hr .
Izdavanje potvrda osigurano je također elektroničkim putem, te će biti ovjerene naprednim elektroničkim potpisom.
Za plaćanja se savjetuje korištenje internetskog bankarstva ili uređaja za automatsku naplatu koji će biti postavljeni u neposrednoj blizini ulaza u korisnički centar. Pokretni ured do daljnjega neće obilaziti lokacije predviđene rasporedom.