Zagrebački HSLS u ponedjeljak je prozvao gradonačelnika Tomislava Tomaševića i platformu Možemo! za PR-ovsko upravljanje gradom bez racionalnog planiranja
"Njihov PR-ovski model upravljanja gradom temelji se na iskazivanju ušteda u prvom tromjesečju. Nažalost, pritom nije riječ o uštedama, nego o neplaćanju računa i neprovođenju javnih nabava potrebnih za osnovno operativno poslovanje trgovačkih društava", ustvrdili su HSLS-ovci na konferenciji za novinare.
HSLS-ov gradski zastupnik Kristijan Jelić rekao je da posljednjih dana "pristižu informacije iz svih podružnica Holdinga o zaustavljanju investicija, nabava i plaćanja računa", a predsjednik zagrebačkog HSLS-a Darko Klasić kaže da se gradonačelnik Tomašević i platforma Možemo! "opravdavaju nasljeđem Milana Bandića".
"Novonastali problemi nemaju veze s Bandićem te su isključivo nastali zbog njihova lošeg načina upravljanja", smatra Klasić.
Posebno se osvrnuo na redukciju ZET-ovih linija u trenutku povećanog interesa za javni prijevoz zbog poskupljenja energenata.
Po Klasićevu tumačenju, ZET je redukciju linija uveo zbog nedostatka rezervnih dijelova i zaustavljanja svih nabava u gradskim trgovačkim društvima. U ZET-u doslovno nemaju ni žarulje u servisima, dodao je.
HSLS-ovci su istaknuli da je s problemima suočena i zagrebačka "Čistoća", u čijoj službi oko 40 kamiona čeka na servis jer su prethodnih mjeseci otkazani ovlašteni serviseri vozila, a pojedinim izvođačima računi nisu plaćeni četiri i više mjeseci.
Rekli su i da se traži smanjenje zaposlenika bez prethodnih analiza, a također se režu materijalne stavke, zbog čega je sve više otežano operativno poslovanje.
Iz HSLS-a su ocijenili da je takvo upravljanje "improvizacija i kalkulacija u političke promocije" i da će to "nedvojbeno dovesti do još većeg pada kvalitete komunalnih usluga, kao i do njihova skorog poskupljenja".