Novo stajalište u Buzinu
Izvor: tportal.hr / Autor: Dražen Breitenfeld
Novo stajalište u Buzinu
Izvor: tportal.hr / Autor: Dražen Breitenfeld
Novo željezničko stajalište u Buzinu na pruzi od Zagreba prema Sisku završeno je još u ljetu ove godine. Kako su se svojevremeno pohvalili u HŽ-u, radi se o unapređenju usluge u prijevozu na gradskom području. Prepoznali su u HŽ-u novi potencijal, ovdje je izrasla nova poslovna zona gdje radi mnogo ljudi, nalazi se veleposlanstvo SAD-a i sl. Kada država gradi, opće je poznato, sve mora biti po svjetskim ili barem europskim standardima. Bila je to investicija u vrijednosti od više od 12 milijuna kuna
Rečeno – učinjeno, sada bi se i zagrebački glavni kolodvor posramio nad modernim zdanjem, pothodnikom, liftovima, s dva posebna prilaza za invalide, posebnim parkiralištem, servisnom cestom, moderno ostakljenim prostorom s brojnim klupama, osvjetljenjem i ozvučenim peronima. Iako je novi vozni red vlakova stupio na snagu prije tjedan dana i u njemu bilo predviđeno stajanje 28 vlakova dnevno, do danas se nije zaustavio nijedan. Iz HŽ Putničkog prijevoza kratko su priopćili da se na stajalištu u Buzinu do daljnjega vlakovi neće zaustavljati iz organizacijskih razloga, naravno, uz ispriku putnicima.
Očito je nešto krenulo po zlu, a nama ostaje da konstatiramo da hrvatskom mastodontu HŽ-u nije bilo dovoljno ni pola godine da posloži organizaciju rada za obično stajalište i pusti tip-top zdanje u funkciju. Koji su to problemi? Zar je to uopće bitno? Silni milijuni su potrošeni, a sada nema tko raditi i opsluživati putnike. Bode oči i kućica za prodaju karata s klima-uređajem. Svakom je jasno da će taj koji će tu raditi i prodavati karte teško zaraditi svoju plaću iako će sigurno biti putnika i interesenata. Je li tu problem ili su možda problemi mnogo veći? Zagrepčanima i mještanima Buzina ostaje nada da će u HŽ-u posložiti organizaciju rada na nesuđenom kolodvoru barem prije idućega novoga voznog reda.