Cijela armija nelegalnih oglašivača (a najvećim dijelom riječ je o lecima 'kreditne mafije'), koji već godinama koriste ZET-ova vozila kao svoje pokretne i besplatne oglasnike, u posljednje se vrijeme toliko razmahala da svojim lecima doslovno zatrpava i autobuse i tramvaje zagrebačkog javnog prijevoznika
Kako stati na kraj tom upornom kršenju zakona, odnosno neplaćanja oglasa u svojim vozilima, ne znaju ni u ZET-u, iako je do prekršitelja iznimno lako doći jer su na lecima otisnuti i njihovi brojevi telefona i imena.
Ne zna se, naime, u čijoj bi nadležnosti trebalo biti rješavanje tog problema koji se ne tiče samo ZET-a, nego i građana koji su izloženi čistom kamatarenju.
Najnoviji hit su krediti za umirovljenike za koje ne trebaju jamce, već pod osiguranje, stoji u oglasu na letku, treba upisati nekretninu koju imaju u svom vlasništvu. Do njihovih kuća i stanova, umjesto djece kao zakonskih nasljednika, doći će tako neki 'dobročinitelj' s reklamnog letka - Josip, Branka ili Marko - a za smiješne iznose, koji se u današnjim okolnostima i standardu u kojem živimo, a naročito umirovljenici, ipak čine vrlo privlačni.
Prema riječima glasnogovornika Tomislava Jurića, u ZET-u su svjesni problema i rade na njemu, no zasad svi napori koje su uložili nisu rezultirali uspješnim zaustavljanjem poplave polukriminalnih oglašivača.
'Tražili smo asistenciju komunalnih redara i još nekih službi, međutim nismo uspjeli naći adekvatno rješenje jer su komunalci raspoređeni po principu djelovanja unutar granica gradskih četvrti. Problem je u tome što su naše vozne jedinice (tramvaji i autobusi) mobilni i kreću se po cijelom gradu i kao takvi ne potpadaju pod njihovu nadležnost. Pokušali smo i pravno reagirati, no, nažalost, zasad je i taj napor završio bezuspješno', rekao je glasnogovornik ZET-a.
Naglasio je, međutim, da u pripremi imaju i druge, nove modele kojima bi se napokon trebalo stati na kraj ilegalnim lecima i zaustaviti tu praksu, dodavši da trenutno nije u mogućnosti otkrivati detalje o njima, ali da definitivno očekuju konkretnije rezultate i konačno rješenje tog problema.
Marketinška podružnica Zagrebačkog električnog tramvaja ima cjenik i jedinstvenu, zaista šaroliku ponudu, a kreće se od pojedinačnih plakata na za to predviđenim površinama unutar i izvan vozila, obavijesti koje se vrte na displejima u vozilima pa do najatraktivnije - oslikavanja vanjskih površina ZET-ovih tramvaja i autobusa.
Budući da autobusi i tramvaji jedinog javnog gradskog prijevoznika prijeđu i po nekoliko stotina tisuća kilometara dnevno na području Grada Zagreba, a i šire, samim time njihov marketinški program nudi priliku za izvrsnu promidžbu svima onima koji su je spremni platiti.
Priloženi tekst odgovor je na pitanje fanova tportala na Facebooku, u sklopu našeg projektaVi pitate, oni odgovaraju. I sami možete postaviti pitanje bilo kojoj osobi ili organizaciji prekopripadajuće aplikacije na Facebooku