SINDIKALNI ZAHTJEV

ZET-ovci traže 1.000 kuna kazne za švercere

Bionic
Reading

Uskoro biste za švercanje u ZET-ovim vozilima mogli platiti kaznu od 1.000 kuna. To traže iz Sindikata vozača ZET-a, javlja Radio Antena Zagreb

Prema riječima sindikalista Ante Jelića to je skoro gotova stvar: 'Pa, gledajte, nije normalno da kazna bude 200 kuna, a da mjesečni pokaz košta 360 kuna. Zahtjev je bio prije poskupljenja karata da kazna bude 1.000 kuna, ali znate da je odnos Grada i Holdinga takav kakav jest pa su to odbili. Mislim da bi bilo normalno da je 1.000 kuna kazna.'

Osim toga, sve tri strane (Grad, Holding i sindikati) traže model prema kojem će ZET-ovi kontrolori moći legitimirati građane kao policajci. Već se skoro dvije godine radi na tome kao i na tome da kontrolori dobiju mogućnost zadržavanja građana do dolaska policije, kao što to mogu komunalni redari, objavila je Antena

'Vi morate platiti kruh. Ako ga plaćate sami platit ćemo ga sedam kuna, a ako ga plaćamo zajedno, onda ćemo ga platit po tri i pol kune. Prijevoz se mora naplatiti, troškovi se moraju pokriti i ako svi građani plate, mislim da bi to bilo puno lakše. Ovi koji ne plaćaju u biti opterećuju ove korektne građane koji plate', zaključio je Jelić.

Ova sindikalna inicijativa izazvala je negativne komentare građana na društvenim mrežama. Voditelj podružnice ZET-a, Dubravko Baričević također je osupnut retorikom sindikata.

'To nije informacija službene Uprave ZET-a, koliko sam čitao nekakav sindikat se oglasio s time, naravno da neće biti, ja bi volio, da bude bolje, da svi plate kartu i da cijenu karte snizimo ukoliko to bude rezultat našeg sveukupnog suglasja'.

Odbija i mogućnost legitimiranja 'švercera'.

'Gledajte, i jedno i drugo pitanje je i procedure koju mora odobriti i skupština društva i gradonačelnik. Znamo u kakvom se vremenu nalazimo i nije realno očekivati sada nikakve promjene u tom svemu'.

Nakon istupa sindikata, kaže kontaktirao ih je i ozbiljno im poručio kako vođenje firme trebaju prepustiti onima koji su za to zaduženi, a da se sindikat treba baviti prvenstveno sindikalnim pitanjima, što ova nisu.