Vlasniku i direktoru Skladgradnje Slavenu Žužulu te bivšem članu uprave Autoceste Rijeka - Zagreb Zlatku Korparu večeras je određeno 48-satno zadržavanje u pritvoru kako ne bi utjecali na svjedoke navodnih zlouporaba teških oko 12 milijuna kuna, doznaje se na zagrebačkom Županijskom sudu
Istražni sudac Boris Ivančić uvažio je sumnje tužiteljstva da bi Žužul i Korpar na slobodi mogli utjecati na ukupno 16 svjedoka. U iduća dva dana tužiteljstvo od suda treba zatražiti pokretanje istrage i određivanje jednomjesečnog pritvora ili će Žužul i Korpar morati biti pušteni iz Remetinca gdje je i treći osumnjičenik u ovom slučaju, Jurica Prskalo, bivši direktor Autoceste Rijeka - Zagreb.
Neslužbeno se doznaje da su Žužul i Korpar pred istražnim sucem dopunili obranu iznensenu policijskim istražiteljima pred kojima su negirali sve što im se stavlja na teret. Optužbe prema kojima je za radove dobivao iznose veće od stvarne vrijednosti Žužul je kao i u ranijim slučajevima pravdao tvrdnjom da je bio tek podizvođač poslova koje su dogovorile veće građevinske tvrtke.
MUP: Nepravilnosti pri izgradnji pet dionica
Iz MUP-a su ranije priopćili da su policijski službenici PNUSKOK-a, u suradnji sa Županijskim državnim odvjetništvom u Zagrebu dovršili kriminalističko istraživanje nad tri osobe. Istraživanje se odnosi na nepravilnosti tijekom gradnje autoceste Rijeka-Zagreb na dionicama Kikovica-Oštrovica, Oštrovica-Vrata, Vrata-Delnice, Delnice-Kupjak i Kupjak-Stara Sušica (uz pripadajuće objekte, podvožnjake, mostove i propuste).
'Osnovano se sumnja da su osumnjičeni hrvatski državljani (1962.,1967. i 1964. godište) počinili kazneno djelo zlouporabe položaja i ovlasti na štetu trgovačkog društva Autocesta Rijeka-Zagreb d.d. sa sjedištem u Zagrebu. Naime, predsjednik i član uprave trgovačkog društva iz Zagreba tijekom 2006. godine omogućili su trgovačkom društvu iz Splita, u kojem je trećeosumnjičeni (1964.) direktor, plaćanje spomenutih građevinskih radova primjenom fiksne cijene po sistemu 'ključ u ruke', iako su znali da će na taj način platiti veće iznose od vrijednosti stvarno izvršenih radova.
Zbog toga su sklopili aneks osnovnom ugovoru kojim su izmijenili odredbe koje se odnose na način plaćanja prema sistemu stvarno izvedenih radova po sistemu 'ključ u ruke'. Na taj način oštetili su trgovačko društvo Autocesta Rijeka-Zagreb za iznos veći od 12.000.000 kuna. Osumnjičeni (1967. i 1964. godište) nakon dovršenog kriminalističkog istraživanja u ponedjeljak 2. svibnja 2011. bit će dovedeni u Istražni centar Županijskog suda u Zagrebu, dok se osumnjičeni (1962.) nalazi u pritvoru Županijskog suda u Zagrebu.' - stoji u priopćenju.
Kako povezati Sanadera s muljažama u cestogradnji?
Žužulovo novo uhićenje povezano je s navodno dvojbenim poslovima koje je 'Skladgradnja' odradila na autocesti Rijeka - Zagreb u vremenu dok je Prskalo bio šef Uprave. Osim njih dvojice, u najnovijem korupcijskom slučaju kao treći privedeni spominje se Zlatko Korpar, također jedan od bivših direktora ARZ-a te tvrtke 'Ceste Varaždin'. Svi se sumnjiče za zlouporabu položaja i ovlasti, ali i pribavljanje nepripadajuće imovinske koristi.
Ovaj slučaj nije u nadležnosti USKOK-a, već se privođenja obavljaju po nalogu Županijskog državnog odvjetništva u Zagrebu. Krugovi bliski Slavenu Žužulu tvrde da je razlog novog privođenja činjenica da Prskalu sutra istječe pritvor, pa se na njega želi izvršiti dodatni pritisak kako bi se s muljažama u cestogradnji konačno povezao i Ivo Sanader
Posljednja afera koja je procurila u javnost o Slavenu Žužulu, a koju je on demantirao, bila je navodna krađa kamena s odmorišta na brzoj cesti nedaleko od Ploča koji je gradila Skladgradnja, za što se USKOK već neko vrijeme zanima. Žužul je u veljači na presici sve demantirao. Pred novinare je iznio kutije i kutije dokumenata tvrdeći da nikakvih nezakonitosti nije bilo. Zbog bojanja tunela na Dalmatini prošle je godine bio u pritvoru dva i pol mjeseca. U listopadu 2010. godine ponovno je uhićen zbog štetnih ugovora s Brodosplitom. Tada su ga nakon ispitivanja pustili.