BMW-ov najneobičniji automobil na tržištu upravo je postao malo običniji. Njemački proizvođač je odlučio zaustaviti ugradnju benzinskog motora za produživanje autonomije u i3, te umjesto njega jednostavno ponuditi kupcima bateriju većeg kapaciteta
Problem s BMW-ovim motorom za produživanje autonomije ležao je u nedostatnom spremniku goriva od svega devet litara, pa su se na dužim relacijama korisnici morali zaustavljati na svakoj benzinskoj stanici kako bi ga dopunili gorivom.
Također je redni dvocilindraš od 650 'kubika' i 38 KS bio nedovoljno učinkovit u punjenju baterije električnom energijom pri velikim opterećenjima, primjerice na autocesti gdje bi vozači morali spusitii brzinu i na 70-ak km/h kako ne bi ostali bez pogona.
U BMW-u smatraju kako infrastruktura trenutno nudi zadovoljavajuć broj brzih punjača na razvijenim tržištima, te su umjesto malenog benzinskog generatora električne energije i3 opremili baterijom 9,2 kWh većeg kapaciteta.
Ukupni kapacitet od 42,2 kWh navodno je dovoljan za prevaljivanje 300-injak km, odnosno kakvih 50-ak kilometara više nego što je to dosad bio slučaj.
Istovremeno, Mazda je na pariškom autosalonu najavila povratak rotacijskog motora kojeg planiraju ugrađivati u svoje električne automobile od 2020. upravo u svrhu produživanja autonomije.