Nije neka tajna da Mazda nije pretjerano oduševljena električnim automobilima. Japanski proizvođač vjeruje kako su moguća daljnja značajna unapređenja na benzincima, no baš kao i konkurencija dužni su slijediti smjer koji im nameću zakonodavci i tržište
U Hiroshimi se ipak ne odriču benzinskog motora, a ljubitelje Mazde vjerojatno će oduševiti da pritom misle na Wankel.
Tako je, Mazda je u Parizu potvrdila povratak legendarnog rotacijskog motora koji će se u njihovim električnim automobilima s produženom autonomijom pojaviti već od 2020.
Štoviše, Japanci očekuju kako će čak 95 posto njihovih vozila do 2030 činiti električno-benzinske izvedbe.
Wankel kao agregat za produženu autonomiju možda je i najbolji izbor s unutarnjim sagorijevanjem jer zauzima mnogo manje mjesta od rednih ili V-motora, a također stvara i značajno manje vibracija.
Unatoč manjim dimenzijama, rotacijski motori generiraju više snage po jedinici obujma, a također su, zbog manjka pokretnih dijelova, pouzdaniji, te jeftiniji za održavanje. Mazdin Wankel će osim benzinom biti moguće pogoniti i ukapljenim naftnim plinom.
Tehničke karakteristike budućih Wankela zasad su nepoznanica, pa jedva čekamo da nas Mazda počasti detaljima.