U doba društvenih mreža i trenutno dostupnih informacija putem interneta automobilski saloni kakve poznajemo desetljećima sve više gube smisao
Egzodus izlagača tako se nastavio u Parizu. Mondial De L’Auto drugi je po važnosti automobilski sajam u Europi nakon onog u Ženevi, no to nije spriječilo Volkswagen, Ford, Nissan, Opel, Mazdu, Mini, Mitsubishi, Subaru, Volvo, Bentley, Fiat, Alfu Romeo i Jeep da ga u cijelosti zaobiđu.
Treba u obzir uzeti da je automobilska industrija pod strašnim pritiskom novih, sve strožih ekoloških standarda, te time uzrokovane smjene tehnologije, pa proizvođači moraju štedjeti gdje god stignu kako bi mogli investirati u električne i hibridne sustave iduće generacije.
Međutim, također treba napomenuti kako je ovaj trend osipanja izlagača, te pribjegavanje samostalnim aranžmanima za lansiranje novih proizvoda - aktualan već duže vrijeme.
Koga nema, bez njega se može. Tako su jake francuske snage na domaćem terenu odlučile iskoristiti priliku kako bi zasjale punim sjajem. Renault, Peugeot, Citroen i DS pokazali su brojne novitete, a Place de la Porte de Versailles poslužio je i kao poligon pojedinim kineskim proizvođačima da pomalo sramežljivo najave ponovni napad na europsko tržište.
Njemačke boje branili su BMW, Mercedes, Porsche i Audi, a od istaknutijih europskih izlagača svakako valja spomenuti i Škodu, Seat i Jaguar Land Rover. Suzuki, Honda, Toyota, Lexus, KIA i Hyundai dalekoistočne su marke koje također smatraju pariški autosalon relevantnim medijem za lansiranje novih proizvoda.
Pariški autosalon publici otvara vrata sutra, a traje do 14. listopada. Ako ste kojim slučajem u francuskoj prijestolnici - ne propustite ovu još uvijek automobilsku poslasticu. Za sve one koji nisu te sreće u nastavku donosimo galeriju s najvažnijim novitetima.