KRAJ ZA AVENSIS

Nakon 14 godina u Europu se vratila Toyota Camry

03.10.2018 u 11:01

Bionic
Reading

Ovogodišnji pariški autosalon Toyota je obilježila s nekoliko zanimljivih premijera, no najviše interesa automobilskih medija svakako je privukao Camry koji se nakon 14 godina vraća na europsku scenu

Camry će na Stariom kontinentu zamijeniti Avensis koji odlazi u ropotarnicu povijesti zbog loših tržišnih rezultata. Prošle godine Toyota je prodala svega 25.319 primjeraka limuzine i karavana u Europi.

Osma generacija Camryja već je krenula u globalnu prodaju prošle godine, nakon premijere na autosalonu u Detroitu, no europski model je blago unaprijeđen doradama na ovjesu i upravljačkom sklopu.

Automobil se izrađuje na novoj platformi TNGA koju dijeli sa SUV-om C-HR. U Toyoti kažu kako je nova globalna platforma orijentirana na vozačko zadovoljstvo i zabavu za upravljačem.

Camry će se nuditi isključivo u hibridnoj izvedbi s 2.5-litrenim benzincem i elektromotorom koji zajedno isporučuju 215 KS prednjim kotačima.

Toyota Camry
  • Toyota Camry
  • Toyota Camry
  • Toyota Camry
  • Toyota Camry
Toyota Camry Izvor: Promo fotografije / Autor: Toyota

Toyota navodi kako prosječna potrošnja u kombiniranom ciklusu iznosi 4,2 litre uz emisiju od 98 grama CO2 po kilometru.

Camry je tako postao osmi hibridni model koji Toyota nudi u Europi nakon što su Japanci okrenuli leđa dizelskoj tehnologiji.

Camry je u proizvodnji na svjetskim tržištima od 1982., a u posljednjih 36 godina Toyota ih je prodala čak 19 milijuna. S godišnjom prodajom od 700.000 automobila, Camry je najprodavaniji automobil D-segmenta na svijetu.

Prodaja novog Camryja u Europi kreće u prvom kvartalu iduće godine po zasad nedefiniranoj cijeni.