Ovogodišnji pariški autosalon Toyota je obilježila s nekoliko zanimljivih premijera, no najviše interesa automobilskih medija svakako je privukao Camry koji se nakon 14 godina vraća na europsku scenu
Camry će na Stariom kontinentu zamijeniti Avensis koji odlazi u ropotarnicu povijesti zbog loših tržišnih rezultata. Prošle godine Toyota je prodala svega 25.319 primjeraka limuzine i karavana u Europi.
Osma generacija Camryja već je krenula u globalnu prodaju prošle godine, nakon premijere na autosalonu u Detroitu, no europski model je blago unaprijeđen doradama na ovjesu i upravljačkom sklopu.
Automobil se izrađuje na novoj platformi TNGA koju dijeli sa SUV-om C-HR. U Toyoti kažu kako je nova globalna platforma orijentirana na vozačko zadovoljstvo i zabavu za upravljačem.
Camry će se nuditi isključivo u hibridnoj izvedbi s 2.5-litrenim benzincem i elektromotorom koji zajedno isporučuju 215 KS prednjim kotačima.
Toyota navodi kako prosječna potrošnja u kombiniranom ciklusu iznosi 4,2 litre uz emisiju od 98 grama CO2 po kilometru.
Camry je tako postao osmi hibridni model koji Toyota nudi u Europi nakon što su Japanci okrenuli leđa dizelskoj tehnologiji.
Camry je u proizvodnji na svjetskim tržištima od 1982., a u posljednjih 36 godina Toyota ih je prodala čak 19 milijuna. S godišnjom prodajom od 700.000 automobila, Camry je najprodavaniji automobil D-segmenta na svijetu.
Prodaja novog Camryja u Europi kreće u prvom kvartalu iduće godine po zasad nedefiniranoj cijeni.