Zahvaljujući Amiju, Rubik's će uroniti u kaotični milanski promet s održivim, odvažnim i originalnim 'prilagođenim' vozilom, dizajniranim za zelenu urbanu mobilnost i s kojim dijeli pop dušu, kreativnost dizajna i užitak u pronalaženju novih rješenja
Citroën je objavio kako će povodom Tjedna dizajna u Milanu, koji traje od 15. do 21. travnja, poklazati posebno izdanje svog minijaturnog gradskog modela na struju – Ami - posvećenog Rubikovoj kocki. Ova slagalica par excellence, najigranija igra na svijetu, je zahvaljujući svojoj bezvremenskoj privlačnosti, fascinantnoj složenosti i kultnom dizajnu uspjela osvojiti nezamjenjiv prostor u međunarodnoj i međugeneracijskoj pop kulturi, pokriva svojim nepogrešivim bojama - žutom, narančastom, plavom, zelenom, crvenom i bijelom.
Dvije velike strasti Generacije Z i Alpha koje se susreću po prvi put na ulicama Milana i u posebnoj kući Maison Citroën u 'Coin Milano 5 Days' kako bi zajedno proslavile prvih 50 godina kocke koju je izumio Ernő Rubik, a koja od 1974. nikada nije prestala uključivati i uzbuđivati znatiželjne umove iz cijeloga svijeta.
Zahvaljujući Citroën Amiju, Rubik će uroniti u kaotični milanski promet koji se prevozi održivim, odvažnim i originalnim 'prilagođenim' vozilom, dizajniranim za zelenu urbanu mobilnost i s kojim dijeli pop dušu, kreativnost dizajna i užitak u izazov u uvijek pronalaženju novih rješenja: postoji, zapravo, više načina za slaganje Rubikove kocke i postoji više mogućnosti za rješavanje problema prometa, zagađenja, parkiranja i sigurnosti na cestama.
Rubikova kocka
Izumljena u proljeće 1974. i patentirana 1975., Rubikova kocka bila je drveni predmet za slaganje koji je trebao poslužiti studentima arhitekture kao nastavno sredstvo, ali je zatim ušao u domove i uključio cijeli svemir entuzijasta, postavši planetarna igra.
Svoj službeni debi na tržištu igračaka imao je 1980. godine i nakon samo nekoliko godina počeo je bilježiti eksponencijalni rast u popularnosti: knjige koje se hvale njegovim rješenjem su se umnožile, a 1982. rođena su poznata 'peedcubing' natjecanja. Njegov suštinski oblik, njegove boje, njegove brojne kombinacije učinile su ga sposobnim inspirirati umjetnike, redatelje i oglašivače.
Ojačana rekordom najigranije igre na svijetu - 1 od 7 ljudi barem je jednom igrala s kockom - i s pola milijarde prodanih komada, Rubik's se od samog početka pokazao kao zagonetka koja može pobuditi znatiželju ne samo u svijetu umjetnosti i zabave, ali i znanosti i matematike, brzo postajući međugeneracijska igra za znatiželjne umove diljem svijeta.
Citroën Ami, 100 posto električni pod oznakom Rubik's, bit će izložen u prostoru postavljenom 'kockicama' svih vrsta, razdoblja i veličina i gdje će to biti moguće u subotu 20. travnja. Tijekom događaj otvorenog za javnost, možete upoznati Carolinu Guidetti, talijansku prvakinju u 'speedcubingu', zvijezdu društvenih mreža s milijunima pratitelja i ambasadoricu brenda Rubik's te s njom pokušajte složiti kocku u rekordnom vremenu.