Sudeći prema ovom modelu, budućnost električnih automobila već je počela, i to kakva!
Volkswagen je u nedjelju predstavio svoj najnoviji potpuno električni SUV pod nazivom ID.ROOMZZ. No serijska izvedba, za razliku od ovog primjerka, namijenjenog samo za izložbu, bit će prostrani SUV s tri reda sjedala i na cestu bi mogao 2021. godine, no najprije na tržištu Kine. Ovaj multivarijabilni svestrani terenac od pet metara prilagođen je obiteljskim i poslovnim zahtjevima. ID. ROOMZZ-ov dizajn karoserije slijedi jasne, homogene linije ostatka električne obitelji ID.
Klaus Bischoff, glavni dizajner marke Volkswagen
Ovaj SUV je monolit
'Ovaj SUV je monolit, koji izgleda kao da je besprijekorno obrađen iz jednog čvrstog bloka. ID. ROOMZZ s baterijskim napajanjem kreće se bez napora - tiho i bez emisija.'
Novi električni SUV Volkswagena kombinira sustave IQ.Drive, a kada je u načinu rada ID. Pilot, konceptni automobil može voziti samostalno bez aktivnog vozača. Putnici unutar kabine su informirani putem interaktivnih svjetlosnih zona. A potpuno novi koncept varijabilnog interijera može se u velikoj mjeri individualizirati. Različite konfiguracije sjedala mogu se prilagoditi ne samo osobnim željama putnika, već i odgovarajućem načinu vožnje.
Kad vozač prebaci u potpuno automatski način vožnje, pojedinačna sjedala mogu se okrenuti prema unutra za 25 stupnjeva kako bi se omogućila komunikacijska atmosfera u dnevnom boravku. Štoviše, kad automobil vozi potpuno automatski, način rada ID. Pilot Relax omogućuje svakom putniku da pojedinačno prilagodi svoje sjedište u skladu sa svojim potrebama. U ovom načinu rada sjedalo se može pomicati iz uspravnog položaja u ležište.
ID. ROOMZZ nije opremljen konvencionalnom upravljačkom pločom. U priručniku ID.Drive digitalni kokpit s upravljačem lebdi ispred vozača, a sastoji se od pune staklene ploče. Digitalizirani upravljač konceptualno je integriran u nju. Materijali korišteni u unutrašnjosti također su neobični. Prekrivači sjedala, primjerice, izrađeni su od AppleSkina - novog proizvoda koji se sastoji od obnovljivih sirovina. Posebno obrađeni drveni furniri također se koriste za područja panela vrata ID. Light. Sustav CleanAir koristi aktivan sustav filtriranja kako bi osigurao to da zrak u unutrašnjosti vozila ostane čist čak i ako okolni zrak nije.
S baterijom od 82 kWh, ID. ROOMZZ ima domet do 450 km (WLTP) ili 475 km (NEDC, Kina), odnosno do novog punjenja baterije. Za otprilike pola sata konceptni se automobil može napuniti do 80 posto svog kapaciteta preko sustava za brzo punjenje sa 150 kW (izmjenična struja).
Dva elektromotora mogu kontinuirano pogoniti obje osovine s izlaznom snagom sustava od 225 kW i 306 KS (električni pogon na sva četiri kotača 4MOTION). ID. ROOMZZ može ubrzati do 100 km/h za 6,6 sekundi i dostići maksimalnu brzinu do 180 km/h (elektronski regulirano). Kao i kod svih električnih automobila, maksimalni okretni moment je dostupan već od samog starta.