Tko je za volanom?

Dočekali smo i to - novi Renault KADJAR testirala je prva virtualna ambasadorica

06.02.2019 u 08:57

Bionic
Reading

Za komandama novog Renaultova modela nalazi se brineta - nestvarna, virtualna, no stručna i vješta. Liv je zaštitno lice i prva neljudska asistentica u službi promotora poznate francuske marke automobila

Granica između stvarnog i virtualnog svijeta sve je nejasnija, stvarni se svijet temelji na virtualnom i obratno. Virtualne osobe povezane su sa stvarnima i dodjeljuju im se značajke koje su dosad krasile samo prave ljude. Jedna takva sjela je za volan Renaultova automobila, kao prva virtualna promotorica, odnosno ambasadorica novog Kadjara.

Njeno ime je Liv i briljirala je u svojoj reklamnoj kampanji za novi model francuskog velikana te omogućila Renaultu da napravi veliki pomak u svijetu proizvođača automobila.

Renault KADJAR i Liv
  • Renault KADJAR i Liv
  • Renault KADJAR i Liv
  • Renault KADJAR i Liv
  • Renault KADJAR i Liv
  • Renault KADJAR i Liv
    +2
Renault KADJAR Izvor: Promo fotografije / Autor: Renault

'Ovo je razlog Renaultova postojanja. Uvijek smo proizvodili automobile za stvarni život, a sada smo pojednostavnili i naglasili svoju strast prema životu koja se ogleda u vizualnom identitetu naše marke. Zato sada nastavljamo s predstavljanjem Renaulta KADJAR, našeg novog SUV-a. A ima li boljeg načina za to nego u suradnji s virtualnom ambasadoricom koja će poput stvarne osobe upravljati ovim vozilom i pokazati autentičnost stvarnog iskustva?', kaže Gaëlle Le Grouiec, Renaultova direktorica odjela za marketinške komunikacije.

Novi Renault KADJAR pravi je, istinski SUV te savršeno utjelovljuje srž marke Renault koja proizvodi vozila za stvarne ljude, njihovu svakodnevicu i putovanja. Nudi sve što im je potrebno: nove benzinske i dizelske motore za veći užitak u vožnji te pogon na dva ili četiri kotača. Udoban je, prostran i pouzdan te ga krasi privlačan dizajn eksterijera.

U ovoj kampanji Liv, koja je na prvi pogled lišena emocija, iskusit će autentičnu vožnju i tako postati dijelom stvarnog svijeta. Predstavljanjem vlastitog virtualnog ambasadora, Renault želi dokazati autentičnost iskustva vožnje te osjećaja ushićenja i oduševljenja. Iako je Liv virtualna, samo iskustvo u potpunosti je stvarno i iznimno ugodno, u što se možete uvjeriti u videu.

Izvor: Promo fotografije

Tijekom svog putovanja, Liv će se postupno osjećati sve stvarnijom te će naposljetku postati pravom osobom.

'Liv sada postoji i to je činjenica. U sklopu ove kampanje bit će prisutna u svim našim medijima te ćete ju susretati na digitalnim medijima, televiziji i drugdje. Nadamo se da će posjetiti nekoliko europskih zemalja kako bi mogla doživjeti još emocija', zaključuje Gaëlle Le Grouiec.

U narednom videu možete upoznati Liv te vidjeti kako se snalazila na setu. Sigurni smo da ćete se zabaviti.

Izvor: Promo fotografije