Ford je iznenadio mnoge odlukom da se u SAD-u fokusira na kamionete i crossovere, te ugasi proizvodnju Fusiona, Fieste i Taurusa. Čini se da slična sudbina čeka i Europu
Plavi oval ima znatno više marže na crossoverima i SUV-ovima koji, osim zarade, donose i rast prodaje.
Europski ogranak Forda objavio je financijske rezultate za prvu polovicu godine koji sugeriraju da ove godine neće biti profita. Za prvu polovicu 2018 Ford je uknjižio 73 milijuna dolara gubitka.
Prvi čovjek kompanije Jim Hackett planira globalno restrukturiranje a osnovna ideja vodilja za ostvarivanje ovog cilja leži u: ‘alociranju kapitala u segmente i proizvode koji jamče zadovoljavajuće povrate investicije’, odnosno ‘fokusiranje na povećanje ponude SUV-ova’.
Deblji kraj mogli bi izvući monovolumeni C-Max, S-Max i Galaxy koji iz godine u godinu bilježe sve lošije prodajne rezultate, pa su poprilične šanse da Ford neće razvijati nasljednike.
Na koncu proizvodnog ciklusa u ropotarnici povijesti mogao bi završiti i Mondeo. Nekoć tržišni hit s prodajom od 163.262 primjerka u 2008, prošle godine je pronašao tek 56.173 kupaca, odnosno skoro 15.000 manje nego u 2016.
Je li ovo korak u pravom smjeru za Ford najbrže će otkriti tržište. SUV-ovi su uistinu popularniji nego ikad, no i cijena goriva je iz dana u dan sve veća, pa se sentiment kupaca lako okrene prema pristupačnijim i štedljivijim limuzinama i karavanima.