Harley Davidson je u problemima. Proizvođač iz Milwaukeeja već godinama bilježi pad prodaje potaknut sporim osvježavanjem game proizvoda, pomicanjem dobne granice postojećih vjernih kupaca, te teškoćama s privlačenjem mlađih generacija
Harley je minulih mjeseci bio primoran na zatvaranje pogona i otpuštanje radnika, a kao da problema nema dovoljno, kultni proizvođač motocikala našao se između dvije vatre s trgovinskim ratom koji će značajno podići cijene njihovih proizvoda u Europi.
U HD-u se ipak ne planiraju predati, te su svu energiju fokusirali na segment koji imaju pod kontrolom - nove proizvode.
Plan pod nazivom ‘Više ceste za Harley Davidson’ donosi nekoliko noviteta kojima se možemo veseliti u nadolazećem razdoblju.
Za početak tu je nova platforma za motocikle od 500 do 1.250 ‘kubika’. Na njoj Harley planira izraditi tri različita motocikla - off-road avanturistički model Pan Americana, naked Streetfighter i Custom Cruiser.
Ostaje za vidjeti kako će Harley pomiriti različita svojstva i potrebe ovih motocikala unutar iste platforme, no sva tri model trebali bismo dočekati do 2020.
U pripremi je i niz električnih motocikala. Za početak LiveWire već iduće godine, te još bar dva modela do 2022.
Možda najinteresantnija informacija u Harleyevom medijskom izvješću jest odluka američkog proizvođača da uskoči u segment manjih i pristupačnijih motocikala zapremine motora od 250 do 500 kubika. Harley ovo planira izvesti u suradnji s azijskim partnerom, a motocikli bi navodno bili namijenjeni tržištima u razvoju, poglavito onima u Aziji.
Hoće li sve ovo biti dovoljno da vrati Harley Davidson na staze stare slave? Znat ćemo prije nego kasnije.