Najizglednije rješenje je, kako se čini, da će Porsche u početku preuzeti Bugatti, a zatim uspostaviti zajedničko ulaganje s hrvatskim proizvođačem e-sportskih automobila Rimac i u njemu držati manjinu
Nakon što je u početku izgledalo kao da će Bugattijev posao s Porscheom i Rimcem odgoditi barem nekoliko tjedana, stvari bi sada mogle ići brže. Na marginama događaja o novom zajedničkom ulaganju za baterije u Stuttgartu, šef Porschea Oliver Blume rekao je da bi odluku trebalo donijeti u prvoj polovici godine. Prema njemu sve ide prema planu. Tako je to Blume izvorno najavio u intervjuu za ugledni njemački Automobilwoche. Međutim, nedavno su se pojavile sumnje da bi se pravovremeno moglo dobiti potrebno odobrenje francuskog radničkog vijeća Bugattija u francuskom Molsheimu.
Najizglednije rješenje je, kako se čini, da će Porsche u početku preuzeti Bugatti, a zatim uspostaviti zajedničko ulaganje s hrvatskim proizvođačem e-sportskih automobila Rimac i u njemu držati manjinu. Volkswagen grupa već se dugo želi odreći luksuzne marke koju je izgradio bivši patrijarh Ferdinand Piëch.
Porsche već drži udio od 24 posto u Rimcu. Šef Porschea Blume odgovoran je za grupu marki 'Sport & Luxury' u grupi Volkswagen. Već dugo se raspravlja o budućnosti luksuznih marki poput Lamborghinija, Bugattija i Bentleyja ili proizvođača motocikala Ducati u VW grupi. U grupi su Škoda i Seat, kao i Porsche te proizvođači kamiona MAN i Scania. VW ih je sada kombinirao u holding tvrtku Traton za komercijalna vozila.
Da podsjetimo, za vrijeme nedavno održane konvencija autoindustrije Auto@2030 Adria u Zagrebu sam je Mate Rimac najavio 'veliku vijest za tri tjedna'. Ona bi se mogla odnositi upravo na njegov budući odnos s Bugattijem.
Inače, Rimac Automobili su prije dvadesetak dana odabrali ime za svoj konceptni automobil Rimac C_Two, pa se sada proizvodna verzija zove Nevera. Sa 1914 konjskih snaga iz četiri elektromotora, Nevera može ubrzati do 100 km/h za 1,85 sekundi, a do 100 milja na sat (160,9 km/h) za samo 4,3 sekunde. Zapanjujuće ubrzavanje zadržava tijekom cijelog ciklusa punog gasa i dostiže 300 km/h od starta za 9,3 sekunde.
S druge strane, Bugatti u svom portfelju ima hipersportke automobile Chiron, Veyron, kao i konceptni Bolide te one off modele Centodieci, Divo i fantastični La Voiture Noire.