Istraživanje pokazuje da je 62 posto ispitanika promijenilo životne navike kako bi pomoglo u borbi protiv klimatskih promjena i zagađenja
Istraživanje o okolišu i električnoj mobilnosti, provedeno prošlog kolovoza u Europi, ukazalo je na izrazitu zabrinutost stanovništva Starog kontinenta u pogledu klimatskih promjena. Naime, 62 posto ispitanika promijenilo je životne navike kako bi pomoglo u borbi protiv klimatskih promjena i zagađenja. Klimatske promjene prijetnja su čitavom čovječanstvu, zato je važno da svatko da svoj doprinos. Visoki zahtjevi postavljeni su i pred brojna tijela, uključujući vlade, tvrtke i proizvođače automobila.
Trenutačno se nalazimo na samoj prekretnici nove ere koju obilježava još veća osviještenost ljudi o pitanjima ekološke krize i kontroliranoj uporabi resursa. Toj zelenoj filozofiji priklonila se i Dacia sa svojim Springom, pristupačnim i posve električnim novim gradskim automobilom.
Izgledi za električnu mobilnost u Europi
Kako bismo zaustavili klimatske promjene, nužno je razviti oblike prijevoza s manjim ugljičnim otiskom. Elektrifikacija je ključna sastavnica tog procesa, budući da je ugljični otisak električnih vozila upola manji od onog vozila s benzinskim ili dizelskim motorom. Upravo zato 8 od 10 ljudi u Europi zagovara širu primjenu električnih i hibridnih vozila u narednom desetljeću. I premda bi najbolji pristup bio spojiti ekološke interese ljudi s njihovom željom da smanje uporabne troškove svojeg automobila, prijelaz na električnu mobilnost i dalje će se odvijati sporo.
'Ljudi su skloni vjerovati da će neprestano morati puniti svoj električni automobil, kao da dnevno prelaze 2000 km! Međutim, samo 10 posto vozača prevali takvu udaljenost – i to, u najboljem slučaju, jednom godišnje. Da biste shvatili koliko je jednostavno puniti automobil kod kuće i kako je lijepo započeti s dan s napunjenim 'spremnikom', jednostavno trebate neko vrijeme živjeti s električnim automobilom. Nadalje, ljudi vjeruju da električni automobili koštaju više od benzinskih i dizelskih, što često nije istina. Problem je u tome što stavljaju težište na kupovnu cijenu, a zanemaruju ukupne troškove vlasništva.', rekao je Erik Schilb, stručnjak za električna vozila.
Neki od razloga zbog kojih Europljani oklijevaju u potpunosti prihvatiti električnu mobilnost su visoka kupovna cijena, ograničen doseg te pitanja punjenja i vremena koje je za to potrebno. Više od polovine ispitanika očekuje da proizvođači proizvedu i plasiraju povoljnija električna vozila.
Napokon pristupačni modeli električnih vozila
No, postavlja se pitanje kako dizajnirati pristupačno električno vozilo koje ispunjava sadašnje i buduće potrebe vozača. Dacia ima odgovor i na to. Revolucionarna marka koja je uzdrmala automobilsku industriju popularnim modelima kao što su Logan, Sandero i Duster krenula je u osvajanje električnog tržišta s novim gradskim automobilom – Dacijom Spring. Vjerna svojem identitetu, marka je ponudila najpristupačniji električni automobil na europskom tržištu. S dosegom do 305 km u gradskoj (WLTP) i 230 km u mješovitoj vožnji (WLTP), Spring je savršen za svakodnevna, ali i dulja putovanja. Uzevši u obzir da europski vozači dnevno prijeđu oko 30 km, jednom napunjena baterija bit će im dostatna za cijeli tjedan vožnje. Spring je jednostavno voziti i puniti. U trenu je osvojio europske kupce i nagomilao 40.000 narudžbi u samo osam mjeseci.
Dacia Spring i njegovi vozači dijele istu životnu filozofiju
Osim što je opravdao povjerenje postojećih kupaca u filozofiju marke, Spring se pokazao još većim uspjehom jer je uspio privući i nove kupce: čak 8 od 10 njegovih kupaca po prvi je put ukazalo povjerenje toj marki! Springovi vlasnici posebno cijene njegovu pristupačnost, udobnost vožnje, dizajn i cijenu.