ažuriranje softvera

[FOTO] Kia pronašla način kako brže puniti EV6 po hladnom vremenu: Do 50 posto poboljšanja u vremenu punjenja

27.10.2022 u 16:00

Bionic
Reading

Na 5 °C punjenje od 10 do 80 posto, koje inače traje samo 18 minuta, može trajati otprilike 35 minuta u EV6 (MY22) bez kondicioniranja baterije, pa značajka naknadne ugradnje osigurava postizanje optimalne radne temperature baterije za brže punjenje

Kia, korejski proizvođač automobila, je objavila kako oni koji su među prvima nabavili potpuno električni EV6 crossover sada mogu nadograditi svoje vozilo kako bi omogućili još brže punjenje u hladnijim uvjetima. Značajka kondicioniranja baterije, koja je standardno ugrađena na modele EV6 (MY23), novi EV6 GT i potpuno novi Niro EV, sada se nudi kao dodatna oprema za sve modele EV6 (MY22), čime se prevladavaju sporije brzine punjenja koje se mogu pojaviti kod svih električnih vozila na baterije (BEV) na nižim temperaturama.

U optimalnim radnim uvjetima EV6 se može napuniti od 10 do 80 posto u samo 18 minuta, zahvaljujući svojoj tehnologiji ultrabrzog punjenja od 800 V koju omogućuje namjenska Electric-Global Modular platforma (E-GMP) modela EV6.

Međutim, na pet stupnjeva Celzijusa to isto punjenje može trajati otprilike 35 minuta u EV6 (MY22) bez kondicioniranja baterije – značajka naknadne ugradnje osigurava postizanje optimalne radne temperature baterije, otključavajući do 50 posto poboljšanja u vremenu punjenja.

Proces nadogradnje obuhvaća satelitski navigacijski sustav, neophodan jer značajka kondicioniranja automatski predgrijava bateriju EV6 kada vozač postavi DC brzi punjač kao odredište u navigacijski sustav, temperatura baterije je ispod 21 °C, a stanje napunjenosti iznosi 24 posto ili više.

Kia pronašla način kako brže puniti EV6 po hladnom vremenu Izvor: Promo fotografije / Autor: KIA

Kondicioniranje se automatski deaktivira kada baterija postigne optimalnu radnu temperaturu. Nakon toga korisnici mogu iskusiti poboljšane performanse punjenja.

Postojećim kupcima EV6 (MY22) koji žele nadograditi svoje vozilo novom tehnologijom za kondicioniranje baterije savjetuje se da se obrate svom lokalnom Kia zastupstvu, gdje će obučeni tehničari ažurirati softver vozila. Tehnologija kondicioniranja baterije dostupna je kao standard na svim modelima EV6 (MY23).