Mercedes-AMG GT 73e PHEV

[FOTO] Mercedes-AMG i Mercedes-AMG Petronas F1 Team pojačavaju suradnju, ovo su prve slike novog sportskog kupea

04.03.2021 u 08:22

Bionic
Reading

Mercedes-AMG želio je istaknuti svoju pojačanu suradnju objavom prvih slika budućeg plug-in sportskog kupea s četvero vrata Mercedes-AMG GT 73e, predstavljenog uz novi F1 bolid i hiperautomobil Mercedes-AMG Project One

Odavno je poznato to da su automobilističke utrke, motorsport u cjelini ogroman i izuzetno bitan praktičan laboratorij za buduće tehnologije svakodnevnih cestovnih vozila. Nije tajna niti da su Mercedes-AMG u Affalterbachu i Mercedes-AMG Petronas F1 Team u Brackleyju u Engleskoj povezani još od 2012., a sada još više jačaju svoje veze. Konkretno, to znači: prošireno udruživanje motorsport aktivnosti kod marke Mercedes-AMG visokih performansi, još dublji, uzajamni prijenos u razvoju budućnosti usmjerenih, elektrificiranih tehnologija za automobilske utrke i cestu, i sve to kao dio partnerstva koje karakteriziraju zajedničke vrijednosti i, naravno, strast za motorsportom. Novi dizajn Mercedes-AMG F1 W12 E PERFORMANCE za novu sezonu vizualno naglašava bliski savez i identitet marke.

Kako bi to još više naglasio, Mercedes-AMG je objavio prve slike budućeg cestovnog Mercedes-AMG GT 73e plug-in sportskog kupea s četvero vrata, predstavljenog uz novi F1 bolid i hiperautomobil Mercedes-AMG Project One. Kao što se može vidjeti na fotografijama, novi GT 73e je i dalje zamaskiran. Također bi trebao predstaviti, pored novog pogonskog sklopa, i lagani restajling za GT Coupé s četvero vrata. No ono što nas najviše zanima očito je njegov, odnosno biturbo V8 'E-Performance' kako je naznačeno na bočnim stranama automobila. Izgleda, a ovime se to i potvrđuje, da će snažni 4,0-litreni biturbo V8 benzinac i dalje biti pod poklopcem motora, a sada će ga podržavati svojom dodatnom snagom i elektromotor. Iako to Mercedes-AMG još nije službeno potvrdio, očekuje se da će imati između 700 i 800 konjskih snaga.

Mercedes-AMG trenutno razvija nekoliko elektrificiranih motora, a za ovaj program također je planiran i šesterocilindrični hibridni motor, koji bi također mogao koristiti Aston Martin tijekom sljedećih nekoliko godina, čije je partnerstvo između dviju marki nedavno ojačano. Isto tako, radi se i na četverocilindričnom hibridu. 2.0-litreni četverocilindraš već je dio pogonskog sklopa modela Mercedes-AMG A 45 S. Verzija opremljena elektromotorom će se pojaviti i ispod haube budućeg modela Mercedes-AMG C 63, koji napušta svoj V8 motor. Snaga bi, međutim, prema početnim procjenama trebala biti oko 550 konjskih snaga, što je ipak impresivno.

Mercedes-AMG ima izravan pristup pobjedničkoj tehnologiji Mercedes-AMG Petronas F1 Team-a u svim relevantnim područjima. Pojačana suradnja ubrzat će prijenos znanja i tehnologija između Brackleyja, Brixwortha i Affalterbacha, što će učvrstiti položaj Mercedes-AMG-a kao marke performansi i sportskih automobila budućnosti. Na taj se način Mercedes-AMG također otvara prema novim ciljnim skupinama s afinitetom prema životnom stilu, koji su oduševljeni visoko konkurentnim svijetom Formule 1 i uvijek žele imati najnoviju, održivu i u motorsportu testiranu tehnologiju.

Mercedes-AMG i Mercedes-AMG Petronas F1 Team pojačavaju suradnju
  • Mercedes-AMG i Mercedes-AMG Petronas F1 Team pojačavaju suradnju
  • Mercedes-AMG i Mercedes-AMG Petronas F1 Team pojačavaju suradnju
  • Mercedes-AMG i Mercedes-AMG Petronas F1 Team pojačavaju suradnju
  • Mercedes-AMG i Mercedes-AMG Petronas F1 Team pojačavaju suradnju
  • Mercedes-AMG i Mercedes-AMG Petronas F1 Team pojačavaju suradnju
    +7
Mercedes-AMG i Mercedes-AMG Petronas F1 Team pojačavaju suradnju Izvor: Promo fotografije / Autor: Mercedes-Benz AG

Mercedes-AMG je udružio snage s Mercedes-AMG Petronas F1 Team-om i Mercedes-AMG pogonskim sklopovima visokih performansi (High Performance Powertrains ili HPP) 2012. Od tada su partneri već usko surađivali na mnogim projektima, posebno u području prijenosa tehnologije. Posljednji je primjer električni turbopunjač, ​​koji je na testu u Formuli 1 pod ekstremnim uvjetima i uskoro će se koristiti u AMG-ovim proizvodnim modelima. Također postoji bliska suradnja u vezi s razmjenom iskustava sa simulacijskom tehnologijom tijekom razvojnih faza i u pogledu operativnih strategija na polju baterija i hibrida.

Slijedi daljnja tehnološka 'kaskada' i razvoj Formule 1. Uključuju staničnu tehnologiju baterija visokih performansi, kao i njihove posebne zahtjeve za hlađenjem. Ovo su još dva primjera tehnoloških paralela između Mercedes-AMG F1 W12 i cestovnih hibrida visokih performansi, koji su u 'niskom startu' i pružit će opipljivo iskustvo bliže suradnje i u svakodnevnom životu.

Mercedes-AMG pogonski agregati visokih performansi (HPP), uspješna pogonska konstrukcija motora Formule 1 u Brixworthu u Engleskoj. Bliske veze između pojedinih performansnih odjela također su očite i na najvišoj razini menadžmenta.

Bliska suradnja uključuje i druge motorsport aktivnosti u Mercedes-AMG-u. To se odnosi na marketinške aktivnosti kao i na jačanje i širenje opredjeljenja za eSport. U konačnici, ovaj objedinjeni pristup ojačava još jedan važan stup marke performansi i sportskih automobila iz Affalterbacha: kontinuirano rastući sportski customer program za klijente u kategorijama GT3 i GT4, koji je bio vrlo uspješan tijekom posljednjih jedanaest godina. Uz sve ove aktivnosti, AMG je očito predan svojim motorsport korijenima.