Ukupna snaga 1,8-litrenog sustava iznosi 140 KS, čime se ubrzanje od 0-100 km/h smanjuje za 1,7 s na 9,2 s. Kod 2,0-litrenog sustava, ukupna snaga porasla je na 196 KS, a ubrzanje od 0-100 km/h je sada 7,5 s
Toyota je objavila kako će za 2023. na tržište uvesti osvježenu paletu modela Corolla, a koliko je značajan ovaj model u svijetu automobila kroz povijest, govori i podatak da je u svojih 12. generacija od 1966. godine Corolla prodana u preko 50 milijuna primjeraka. Naravno, time je ovaj automobil i najprodavaniji model u povijesti.
Kod nove Corolle, koja će se u Europi naći u prodaji tijekom prvog tromjesečja 2023., vidljiva su ažuriranja eksterijera i interijera, no to je samo evolucija dizajna 12. generacije. Ono što je još važnije, značajnije promjene napravljene su u pogonskom sklopu i elektronici.
Sa svježim stilom, uvođenjem pete generacije hibridne električne tehnologije, sveobuhvatno nadograđenim digitalnim korisničkim iskustvom i proširenim rasponom sigurnosnih i pomoćnih značajki Toyote T-Mate, nova Corolla je opremljena kako bi ojačala svoju ulogu glavnog prodajnog modela prema količinama za Toyotu u Europi.
Postoji 'Corolla za sve' s verzijama hatchback, Touring Sports (karavan) i limuzina. Njima će se u drugoj polovici godine pridružiti i SUV – Corolla Cross. Ova širina izbora osigurava vrhunske izbore karoserije na različitim tržištima diljem Europe, a svaki od njih ima koristi od iste visoke razine kvalitetnog dizajna i tehnologije.
Prema Toyoti, Corolla je također zadržala konkurentsku prednost jer je jedini model u svom segmentu koji nudi potpunu hibridnu električnu snagu, tehnologiju koja pruža onu vrstu učinkovitosti goriva i mogućnosti vožnje bez emisija koje su brzorastući prioriteti kupaca.
Svjež dizajn
Svaki tip karoserije Corolle ima svoj izgled i privlačnost. Nova gama dobiva profinjeniji i suvremeniji izgled s promjenama u mreži prednje maske, okvirima svjetala za maglu i dizajnom alu naplatka. Viši modeli hatchback i Touring Sports modela dobivaju nova bi-LED prednja svjetla; na visokoj razini, dolaze s prilagodljivim sustavom dugih svjetala (AHS).
Izbor boja eksterijera uključuje tri nove boje inspirirane aktualnim trendovima u arhitekturi, dizajnu proizvoda i modi: Juniper Blue plava (za hatchback i Touring Sports), Midnight Teal zelena (za limuzinu), Metallic Grey siva (za sve izvedbe Corolle).
Za interijer, raspoloženje je modernije i vrhunsko s novom grafikom, ukrasima i reljefnim uzorcima koji dodaju trodimenzionalnu dubinu i taktilnu privlačnost presvlakama, površinama i završnim obradama. Kombinacije ukrasa i presvlaka sjedala prate nove Dark i Light Harmony (ovisno o tipu karoserije) teme s usklađenim bojama i završnim obradama kako bi kabini dao suvremen, elegantan dojam.
Peta generacija Toyotine hibridne električne tehnologije
Nova Corolla ima petu generaciju Toyotinog vodećeg u svijetu samopunjivog potpuno hibridnog električnog sustava. Kao i kod trenutnog modela, dostupni su 1,8 i 2,0-litreni hibridni sustavi. Oba imaju koristi od značajnih promjena na njihovom motoru i elektromotoru koje poboljšavaju iskustvo vožnje dodatnom snagom, poboljšanim performansama i voznošću te istom ili nižom emisijom CO₂ (ovisno o pogonskom sklopu). Upravljačka jedinica snage (PCU) i motor mjenjača-diferencijala su redizajnirani, a litij-ionska baterija je snažnija, a opet manja i lakša (masa smanjena za do 18 kg, ovisno o pogonskom sklopu).
Ukupna snaga 1,8-litrenog sustava iznosi 140 KS, čime se ubrzanje od 0-100 km/h smanjuje za 1,7 sekundi na 9,2 sekunde. Unatoč ovom povećanju performansi, očekuje se da će emisija CO₂ ostati nepromijenjena na 102 g/km. Za 2,0-litreni sustav, ukupna snaga porasla je na 196 KS i gotovo pola sekunde je smanjena s vremena od 0-100 km/h, čime je smanjena na 7,5 sekundi. Očekuje se smanjenje CO₂ za 3 g/km u kombiniranom ciklusu, na 107 g/km.
Poboljšana voznost i osjećaj ubrzanja
Toyota kaže da su poduzeti daljnji koraci za postizanje ubrzanja koje se čini 'prirodnim i korisnim' za vozača. Prije je fokus bio na linearnom ubrzanju; sada je ponovna kalibracija hibridnog upravljanja proizvela ubrzanje koje više odražava namjeru vozača i njihovu upotrebu papučice gasa, stvarajući odgovarajući G-osjet i intuitivan osjećaj. To je postignuto smanjenjem broja okretaja motora tijekom ubrzanja. Utišana je i buka pogonskog sklopa pri ubrzanju.
Korisničko iskustvo
Nova Corolla ima koristi od Toyotinih najnovijih digitalnih i multimedijskih značajki, dizajniranih za bolje korisničko iskustvo i osiguranih za budućnost, tako da se nove značajke i nadogradnje mogu uvesti uz besprijekorna ažuriranja putem zraka.
Povećani multimedijski zaslon od 10,5 inča prikazuje grafiku u visokoj razlučivosti i ima zaslon protiv odsjaja, osiguravajući izvrsnu vidljivost u svim uvjetima osvjetljenja. Počevši od srednje razine, zaslon vozačevih instrumenata također je doživio transformaciju s novim 12,3-inčnim kombiniranim instrumentom koji se može prilagoditi željama vozača u četiri različita načina: Casual, Smart, Sport i Tough.
Automobili dolaze s uključivim četverogodišnjim pristupom Toyota Smart Connect-u ili Toyota Smart Connect+ (prema razini opreme), dajući pristup 'uvijek uključenoj' navigaciji u oblaku i informacijama o prometu i putovanju u stvarnom vremenu.
Vozač također može koristiti novi glasovni sustav u vozilu koji prepoznaje prirodne, razgovorne zahtjeve za upravljanje multimedijom ili funkcijama vozila kao što su otvaranje ili zatvaranje prozora.
Također, brojne daljinske usluge dostupne su pomoću aplikacije MyT, omogućujući vozačima da koriste svoj pametni telefon za zaključavanje ili otključavanje automobila, upravljaju klima uređajem za grijanje ili hlađenje kabine prije putovanja, aktiviraju svjetla opasnosti i lociraju svoje vozilo.
Poboljšana sigurnost i pomoć vozaču
Nova Corolla opremljena je Toyota T-Mate paketom, koji kombinira najnoviju generaciju Toyotinog paketa Safety Sense s drugim aktivnim sustavima pomoći u vožnji i parkiranju koji ne samo da čine vožnju lakšom i sigurnijom, već i pomažu u zaštiti svih putnika u vozilu i drugih sudionika u prometu.
Poboljšanja u radu i funkcionalnosti sustava uključuju suzbijanje ubrzanja (Acceleration Suppression), koja reagira na iznenadnu upotrebu gasa pri vožnji malom brzinom; podrška izbjegavanju sudara pri skretanju na raskrižju; Emergency Steering Assist pomoć pri upravljanju u nuždi koja sada može reagirati na nadolazeća vozila; izbjegavanje bočnog sudara i smanjenje brzine u zavoju. Bežična ažuriranja softvera održavat će funkcije ažurnima i omogućiti dodavanje novih kako postanu dostupne tijekom životnog vijeka vozila.
Značajke Toyote T-Mate uključuju sustav pomoći pri sigurnom izlasku. To će aktivirati upozorenje ako otkrije otvaranje vrata na putu vozila ili biciklista koji se približavaju sa stražnje strane. Tu je i novi podsjetnik za stražnje sjedalo koji će upozoriti vozača prije nego što napusti automobil da će možda morati provjeriti jesu li nešto ostavili na stražnjim sjedalima.
Corolla GR Sport
Od svog uvođenja 2020. godine, verzija GR Sport se pokazala vrlo uspješnom u pružanju sportskijeg profila za Corollu i proširenju privlačnosti automobila, posebice u privlačenju novih kupaca marki Toyota. Do danas ih je prodano više od 20.000 primjeraka.
Inspiriran TOYOTA GAZOO RACING, GR Sport ima snažniji izgled koji naglašava oštar, dinamičan stil Corolle s jedinstvenim elementima dizajna eksterijera i interijera.
Nova Corolla GR Sport ima 18-colne aluminijske naplatke novog dizajna i stražnji branik novog izgleda i donju zaštitu. Sjedala u verzijama hatchback i Touring Sports imaju svježu završnu obradu s GR logotipom utisnutim u naslon za glavu i novim mikro šesterokutnim uzorkom na srebrnim vrpcama duž ruba naslona i jastuka. GR logo je također dodan starteru s tipkom.