Konceptna guma

Gume koje komuniciraju s kotačem?: Continental je još prije 4 godine pokazao Conti C.A.R.E.

21.08.2023 u 13:37

Bionic
Reading

Podaci o stanju gume šalju se putem kontrolnog sustava ContiSense u web-baziranu aplikaciju ContiConnect Live, koja zauzvrat podržava učinkovito upravljanje prijevozom za upravitelje voznih parkova

Tehnološki sustav Conti C.A.R.E. (' Connected. Autonomous. Reliable. Electrified.' ili na hrv. 'Povezano. Autonomno. Pouzdano. Elektrificirano.') pokazuje kako bi kotač i guma potencijalno mogli komunicirati u budućnosti. Guma, koja je još prije 4 godine predstavljena na međunarodnom salonu automobila IAA 2019 u Frankfurtu, opremljena je senzorima u strukturi gume koji kontinuirano generiraju i interpretiraju podatke.

Prikupljeni podaci obuhvaćaju dubinu profila, moguća oštećenja, temperaturu i tlak zraka u gumama. Podaci o stanju gume šalju se putem kontrolnog sustava ContiSense u web-baziranu aplikaciju ContiConnect Live, koja zauzvrat podržava učinkovito upravljanje prijevozom za upravitelje voznih parkova.

Osim toga, tlak u gumama može se aktivno podešavati putem centrifugalnih pumpi integriranih u kotač. Kada vozilo ubrzava, centrifugalna sila u kotaču djeluje na pumpu i stvara komprimirani zrak.

Na ovaj način, PressureProof tehnologija integrirana u Conti C.A.R.E. gumama održava tlak u gumama unutar idealnog raspona, pomažući u dugoročnom smanjenju emisije CO₂. Višak komprimiranog zraka skuplja se u integrirani spremnik i može se koristiti za podešavanje tlaka na kratke periode u skladu s različitim situacijama na cesti.

Conti C.A.R.E.
  • Conti C.A.R.E.
  • Conti C.A.R.E.
  • Conti C.A.R.E.
  • Conti C.A.R.E.
  • Conti C.A.R.E.
Conti C.A.R.E. konceptna guma Izvor: Promo fotografije / Autor: Continental AG

S ovim tehnološkim sustavom, Continental je demonstrirao kako se interakcija tehnologije kotača i guma, kao i mogućnost upravljanja njihovim svojstvima performansi, mogu fino podesiti u budućnosti. Conti C.A.R.E. gume su optimizirane u skladu sa zahtjevima elektrificirane i autonomne vožnje u scenarijima privatnog i zajedničkog prijevoza.