Američki koncern, specijalist za gume, je razvio jedinstvenu konceptnu gumu za vozilo koja uključuje prilagođeni dizajn bočne stijenke gume, pružajući besprijekornu integraciju naplatka vozila s gumom, što pridonosi luksuznom i vrhunskom izgledu konceptnog vozila
Prilagodba, aerodinamika i dizajn u središtu su najnovije suradnje između Goodyeara i ponovno rođene talijanske marke Lancia, u sklopu Stellantis grupe.
Goodyear je odabran kao proizvođač po izboru za proizvodnju guma po narudžbi za njihovo novo konceptno vozilo, Lancia Pu+Ra HPE. Ovo je prvo vozilo nove ere marke Lancia, a radi se o potpuno električnom konceptnomi automobilu koji predstavlja viziju marke u smislu dizajna, unutarnjeg osjećaja doma, održivosti, elektrifikacije i tehnologije.
Lancia kaže kako je njihov koncept Pu+Ra HPE, praktičan, okretan model s aerodinamičnim, učinkovitim i aerodinamičnim tijelom, koji tvori potpuno električni manifest. Definira viziju marke za sljedećih 10 godina, u smislu dometa, vremena punjenja i učinkovitosti, za performanse koje su vodeće na tržištu.
Goodyear je razvio jedinstvenu konceptnu gumu za vozilo koja uključuje prilagođeni dizajn bočne stijenke gume, pružajući besprijekornu integraciju naplatka vozila s gumom, što pridonosi luksuznom i vrhunskom izgledu konceptnog vozila.
Iako se ne navode detalji, bočna stijenka gume pruža vrlo visoku razinu aerodinamičkih performansi, povećavajući energetsku učinkovitost. Također ima specifičnu konstrukciju koja može izdržati trenutni okretni moment električnog automobila.
Laurent Colantonio, viši direktor Goodyear Technology Consumer EMEA, je rekao: 'Ove godine Goodyear slavi svoju 125. obljetnicu, pa je ovo fantastičan trenutak za partnerstvo s Lancijom u ponovnom rođenju njihove ikonične marke, okupljajući dva pionira automobilskog svijeta ponovno zajedno u trenutku slave.'
'Oduševljeni smo što smo radili na ovoj konceptnoj gumi koja nas je natjerala da razmišljamo izvan okvira o prilagodbi, aerodinamici i dizajnu.'
'Bilo je bitno spojiti našu tehničku stručnost s Lancijinom kako bismo mogli proizvesti glatku kombinaciju gume i naplatka koja je poboljšala energetsku učinkovitost, a pritom ostala estetski ugodna.'