Prva fotografija

Hoće li doista ovako izgledati novi Hyundai i10?

12.07.2019 u 11:17

Bionic
Reading

Hyundaijev gradski automobil i10 tako bi doživio i svoju treću generaciju, a pretpostavlja se da bi na tržište trebao stići 2020. godine

Hyundai je jučer objavio prvu fotografiju za koju se pretpostavlja da predstavlja novi i10. Iako iz južnokorejskog Hyundaija nije eksplicitno rečeno o kojem se novom modelu radi, svi stručnjaci iz automobilskih krugova već nagađaju da prva službena fotografija pripada upravo novom modelu i10. Da razloga za takvu tvrdnju ima, uvjereni smo iz nekoliko razloga. Prvi je svakako taj da je druga generacija malenog gradskog automobila i10, koji dobro kotira kod kupaca ovoga segmenta u Europi, izašla na tržište još 2013. godine, a obnovljena je krajem 2016.

Pretpostavljeni životni vijek današnjih modela od pet ili šest godina danas je posve uobičajen. Drugi razlog je približavanje IAA autosalona u Frankfurtu ove jeseni, na kojem Hyundai ima namjeru pokazati javnosti svoje planove za budućnost, a u nju se mali i10 posve uklapa. Iako nije još definitivno potvrđeno da će Hyundai u Frankfurt uopće doći, s obzirom na razloge mogućeg nepojavljivanja u Frankfurtu mnogih proizvođača. Pretpostavljamo da ipak hoće.

Hyundaijev gradski automobil i10 tako bi doživio i svoju treću generaciju, no ostaje pitanje hoće li Hyundai i10 debitirati u Frankfurtu u konceptnom obliku ili u punoj proizvodnoj verziji. Ako je riječ o ovom drugom, onda očekujemo da će se 2020. godine novi i10 pojaviti i na tržištu.

Prva službena fotografija 'plutajućeg' dizajna C-stupa pokazuje jako malo, no možemo vidjeti da će novi stil Hyundaija napraviti korak naprijed od današnjeg, već šest godina starog modela. Da nije samo riječ o pustim nagađanjima, govori i prototip ponešto manje zamaskiran i uočen prije nekog vremena na europskim cestama, za koji se smatra da je i10. Barem što se dimenzija tiče.

Pojedinosti o unutrašnjosti tek treba vidjeti, ali se očekuje da će korejski proizvođač povećati kvalitetu i uvesti napredniju tehnologiju, uključujući veće mogućnosti povezivanja, bežično punjenje pametnih telefona i aktivnije sigurnosne sustave na vrhunskim modelima.

Unutarnji prostor vjerojatno se neće značajno povećati jer je trenutni i10 tek djelomično kraći od najnovije sestrinske Kije Picanto, s kojom se očekuje da novi model podijeli svoju platformu i mehaniku. Očekuje se i da će motori uključiti poznate 1,0-litrene trocilindarske i 1,2-litrene četverocilindrične benzinske motore, kao i turbo benzinsku verziju 1,0 Kappa II T-GDI. Proizvodnja novog i1o za europsko tržište bi trebala biti nastavljena u Hyundaijevoj tvornici Hyundai Assan Otomotiv u Izmitu u Turskoj.

Očekujmo uskoro više detalja jer se bliži frankfurtski autosalon.