Lako je pogoditi pobjednika u utrci na 402 metra, sve što vam treba su podaci o masi snazi, zar ne?
Ne baš.
Iako se čine rudimentarnima, mnogo finesa utječe na pobjednika u pravocrtnim utrkama. Uzmimo za primjer dva Hondina suparnika koje je Carwow stavio rame uz rame.
S jedne strane imamo hibridni sportski automobil NSX, koji raspolaže s 580 KS i teži skoro 1.800 kg, a s druge - CBR 1000RR supersportski motocikl sa 190 KS i 200 kg.
Na papiru je motocikl sigurni pobjednik, no je li to doista tako?
Automobili imaju superiornije držanje u zavoju, no nemaju šanse na ravnom pravcu. Ili bi bar tako trebalo biti.
NSX ima pogon na sva četiri kotača i par elektromotora koji mu osiguravaju okretni moment od 0 o/min, također je deklariran na sprint do stotke za treptaj oka više od tri sekunde. No i CBR-ka ima kontrolu trakcije i deklarirani sprint do 100 km/h za manje od tri sekunde.
Carwow je odradio utrku s mjesta na 402 metra, te kotrljajući start.
Nećemo vam pokvariti doživljaj, no prvi rezultat nas je (ne)malo iznenadio.