Proizvođači automobila koji koriste motore s unutarnjim izgaranjem pružaju manji ili veći otpor masovnom uvođenju električnih vozila na tržište, no dovoljno im je pogledati ovogodišnji Motor Trendov ‘drag race’ pa da postane jasno kako je električna struja nesumnjivo gorivo budućnosti
Američki automobilski časopis svake godine organizira izbor za najbolji vozački automobil, a jedan od usporednih testova je i utrka na 402 metra. Sedma inkarnacija najvećeg svjetskog drag racea na startnu ravninu je postavilu neke od ponajboljih automobila na tržištu.
Tako su se rame uz rame našli Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio, Aston Martin DB11, Chevrolet Camaro ZL1 1LE, Chevrolet Corvette Grand Sport, Ferrari 488 GTB, Lexus LC500, McLaren 570GT, Mercedes-AMG GT R, Nissan GT-R Nismo, Porsche 718 Cayman S, Porsche 911 Turbo S i umjesto Mazde MX-5 RF - Tesla Model S P100D.
Naravno nije bilo teško za predvidjeti da će Tesla na četvrt milje potuči konkurenciju, no električna limuzina lovorike nije osvojila glatko. Također valja primijetiti da bi je konkurencija dostigla i prestigla da je utrka, kojim slučajem, trajala koji metar duže.
U konačnici, utrka na 402 metra nije pravo mjerilo voznih osobina u kategoriji - najbolji vozački automobil, no to ne umanjuje Teslino dostignuće. Impresivno je vidjeti kako limuzina koja udobno smješta četvero putnika i 745 litara njihove prtljage mete pod s ponajboljim sportskim kupeima.